Gå til innhold

brun og hvit....hjeeelp

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

hei..

satt ute hos en venninne på fredagen og nøyt sola.....i en topp...

og da jeg kom hjem så jeg at jeg var temmeligrød/brun på noen av stedene og det er jo for så vidt kjemepbra ...

men når jeg nå skal ha på meg brudekjolen den 24 juni så strever jeg litt...

noen plasser er jeg fin og rød/brun mens andre plasser er jeg hvit...

huff.. hvordan skla det gå? det kommer til å se sinnsykt teit ut...

så hva gjør jeg for å slippe de hvite flekkene?

har prøvd å sitte enda mer i sola med bare en bikini på . men har liksom fått nok på visse plasser for det har begynt å flasse.... mens flere plasser er hvite etter bh... huff huff hva gjør jeg....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du smører deg inn med selvbruningskrem der du er blekere. Kanskje greit med litt hjelp av noen andre?

Skillet vil jevne seg ut etterhvert, men ikke på 10 dager.

Gjest gjesta
Skrevet

huff er redd for at det er lite jeg kan gjøre med saken...

og selvbruningskrem? er redd for at det skal smitte over på brudekjolen

kan det gjøre det?

og hvor får jeg kjøpt en god selvbruningskrem?

Gjest Gjesta
Skrevet

Du må jo isåfall smøre deg noen før, slik at du har tid til å se resultatet og evt fikse litt på det. Jeg vet ikke hvordan det er iforhold til brudekjolen, jeg bruker nesten ikke selvbruningskrem selv. Jeg har sett at "døde brune hudrester" har festet seg på hvite BHer. Jeg vil anbefale deg å legge denne inn på velvære forumet, der er det sikkert mange flere som vet! Der kan du også søke på hvilken som er best.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Ta spray-tan i salong. Det er MYE sikrere enn selvbruning hjemme.

Skrevet

Jeg MÅ bare advare mor spraytan i salong - jeg blir ikke særlig brun til vanlig og det blei bare grusomt, blei veldig mye brunere enn jeg vanligvis blir...

Har faktisk hatt mye bedre erfaring med selvbruning hjemme, vel og merke med skikkelig gode kremer, Christian Dior/Helena Rubenstein er kremer jeg har god erfaring med.

Lykke til - fin blir du helt sikkert på dagen din :rosasmil:

Gjest Gjesta
Skrevet

Angående spray tan så blir man svært brun.. Og i Ts tilfelle så virker det som det er skille som er problemet. Jeg er hvertfall ganske lys av natur og med spraytan ville jeg følt meg uvel.

Slik jeg ville gjort det: Selvbruningskrem som forklart over, og på dagen ville jeg brukt vanlig pudder på huden først, så litt solpudder.- Ikke tatt solpudder heeelt ut til kjolen hvis man ikke får fjernet det. Men brukte det for å jevne ut fargene litt.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Man kan få ulike nyanser ved Spray-tan, og fargen tilpasses kundens hudfarge. Og man kan velge melom en runde spraying eller flere.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje du rekker å ta en spraytan idag/ imorgen og se hva du synes? Jeg vet ikke hvor lenge fargen holder, men regner med at du kan velge om du lar det gå bort eller om du tar en omgang til før bryllupet om du er fornøyd.

Angående farge på kjolen så vil jeg tro at spraytan og selvbruningskrem er helt likt, at det kan sette seg litt farge på kjolen (særlig der den gnisser? men går av ved rens). Bortsett fra ved spraytan så gjelder det hele kroppen, ikke bare de lyse områdene utenfor kjolen..

MEN jeg vet ikke, jeg tror.

Skrevet

Solarium? Ved å bli jevnt mer brun over det hele, vil vel skillet også jevne seg ut?

Skrevet

Bruk veldig høy solfaktor der du er brun og veldig lav der du ikke er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...