waco Skrevet 14. desember 2002 #1 Skrevet 14. desember 2002 Som mange andre i eksamensperioden har jeg også lurt på om jeg burde gi bidrag til tv aksjonen på tv2? Jeg har lyst til å gi bidrag hvis telefonmottakersken er kul, men er hun teit så legger jeg på. "Erru flink", skal jeg skrike i telefonen, så skal jeg gi et gigabidrag i form av kontanter skal jeg si mens røret er på. I sånne tilfeller hvor dem må svare på spørsmålene dine så kan du kverulere så mye du vil, jeg synes vi bør utarbeide en ti punkts spørsmålsliste vi burde spurt dem om. Waco Jeg tror dere forsto hva jeg mente.
Gjest Donna Skrevet 14. desember 2002 #2 Skrevet 14. desember 2002 ??? :o Nei - kan ikke si at jeg ble så veldig mye klokere etter å ha lest gjennom inlegget ditt andre og tredje gangen. Du mener vel ikke på ramme alvor å ringe inn og kverulere med de som sitter og tar i mot telefoner fra bidragsytere?? Hm ...nei Waco - jeg forstår meg ikke på deg jeg ..... Lille meg 2
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. desember 2002 #3 Skrevet 14. desember 2002 Ikke gidd og svar på dette pisspreiket Lille Meg2. Milla
Gjest Donna Skrevet 14. desember 2002 #4 Skrevet 14. desember 2002 Huff , nei du har helt rett i det Milla ......men noen ganger så greier man bare ikke la være *sukker oppgitt*....... :o :-?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. desember 2002 #5 Skrevet 14. desember 2002 Huff , nei du har helt rett i det Milla ......men noen ganger så greier man bare ikke la være *sukker oppgitt*....... :o :-? Jeg vet! Slettet, @lfa (mod) Milla
waco Skrevet 14. desember 2002 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2002 Feilen deres er at dere er ikke visjonære, dere klarer ikke å se ting i større perspektiv, å tenke helhet og konstrukt, å besvare nye spørsmål med nye løsninger synes altfor virkelighetsfjænt for overfladiske mennesker. Hvilkene spørsmål er det ikke som dukker opp i innsamlingsaksjoner sammenheng? Hva er det en ikke lurer på? - Er det sant at mesteparten av bidragspenger forsvinner i styre og stell? - Er landegrenser en medvirkende faktor til de ulike klasseskillene verden har idag? Waco Ber kvinner som ikke forstår at verden består av ulike sammensetninger bør vennligst forlate diskusjonen.
Bettie Skrevet 15. desember 2002 #7 Skrevet 15. desember 2002 Som bidragsyter kan man selvsagt stille spørsmål - som hvor mye av pengene som går til administrasjon og hvor mye som når mottakere, hvordan kanditater plukkes ut og andre relevante spørsmål til organisasjonen. Det er ikke sikkert en frivillig telefonsvarer kan svare, men du kan sikkert be om å få oversendt materiale slik at du kan studere det i fred og ro hjemme. Men å dra inn et så politisk område om landegrensene er medvirkende til å opprettholde klasseskiller, det er for mye forlangt. Og så har jeg tro på at vanlig folkeskikk i telefonen får fram langt flere svar enn hyl og skrik.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #8 Skrevet 15. desember 2002 Og så har jeg tro på at vanlig folkeskikk i telefonen får fram langt flere svar enn hyl og skrik. Helt enig. Lurer på hvordan Waco er "live" jeg?? Hvordan han opptrer face to face. Da tror jeg at han er snill som et lam. Lett å kverulere og være uforskammet når man ikke ikke ser folk i hvitøyet. Men ellers er jeg faktisk veldig ening med Waco sånn i prinsippet. Man bør kunne få på en enkel måte vite hvordan fordelingen på pengene blir. Hvor mye går direkte til saken. Når det gjelder politiske spørsmål i mottakerlandet så er det vel opp til oss å innhente den informasjonen uavhengig av om det er en innsamlingsaksjon på gang. :o :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå