mee mee Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 tenkte aa begynne med denne.. hva syns dere som bruker den om den?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg bruker den flytende dagkremen og er kjempefornøyd!
Mint Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har nettopp gått til innkjøp av denne og foreløbig ser det veldig bra ut. Gir godt med fukt, og lite fett. Men jeg oppbevarer den i kjøleskapet, da jeg er så redd for at den skal bli dårlig nå i sommer varmen. Det står jo at den skal beskyttes mot varme og lys. Har noen opplevd at denne kremen blir dårlig?
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har nettopp gått til innkjøp av denne og foreløbig ser det veldig bra ut. Gir godt med fukt, og lite fett. Men jeg oppbevarer den i kjøleskapet, da jeg er så redd for at den skal bli dårlig nå i sommer varmen. Det står jo at den skal beskyttes mot varme og lys. Har noen opplevd at denne kremen blir dårlig? ← Jeg liker også den flytende dagkremen fra Dr.H, men aller helst på sommeren når huden min ikke er så tørr. Produktene fra Dr.H er ikke tilsatt konserveringsmidler (kun alkohol?), de er derfor å regne som ferskvare og vil nok skille seg raskere enn kremer med mye konservering. Det er derfor praktisk at dagkremen er i pumpeflaske.
mee mee Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2006 syns dere den gir nok fukt,? har kombinert hud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå