La Luna Skrevet 14. juni 2006 #21 Del Skrevet 14. juni 2006 Én uke i Sverige, ellers blir det bare jobbing fram til skolen begynner igjen i slutten av august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 14. juni 2006 #22 Del Skrevet 14. juni 2006 Med to barn på 2 og 4 år blir det en tur til Mummiland i Finland. Ellers litt rundt i Sverige. Håper også å få til en Sydentur på sensommeren/høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. juni 2006 #23 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg skal tilbringe store deler av ferien hos familie og venner i Norge. Men skal en liten tur til Danmark og Robbie Williams konsert på juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. juni 2006 #24 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg skal til danmark med min kjære. Der skal vi på bil treff (fylletur), så skal vi til tysklans. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 15. juni 2006 #25 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg skal gifte meg med min kjære i sommer!!!! Om nøyaktig én måned fra i dag!! Tror dette blir en bra sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. juni 2006 #26 Del Skrevet 15. juni 2006 3 uker til usa men det er først i september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 15. juni 2006 #27 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg skal en tur til Hellas, og litt senere en tur til Paris for å se innspurten til Tour de France. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 15. juni 2006 Hva skal du da Malia? ← Har ikke bestemt meg enda, derfor jeg lagde denne tråden her Samt at det er gøy å få litt ideer til seinere turer også, ting som man ikke tenker på selv liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 15. juni 2006 #29 Del Skrevet 15. juni 2006 Vi tar ferien kombinert med flyttinga mi: tar med bilen på ferga over til UK, skal være her i nesten 3 uker som vil bli fordelt på siste pakking av flyttelass/avslutningssermoni etc, være i London sammen med familien min (de kommer over til avslutningssermonien), titte innom Stonehenge og Oxford og deretter skal vi være en uke i Cornwall for å prøve å surfe og ellers bare kose oss før vi tar bilen og setter kursen nordover og hjem. Resten av sommeren skal jeg nok tilbringe litt i Bergen og litt på Østlandet, blir nok en tur til Trondheim og besøke familien og en tur på hytte i Sjåk for å gå i Jotunheimen. Det siste er vel det jeg egentlig gleder meg mest til :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramia Skrevet 15. juni 2006 #30 Del Skrevet 15. juni 2006 Mest sannsynlig uspesifisert i begynnelsen av august. Til syden et sted. Så kommer mine kjære foreldre hit i en uke i slutten av august, så da blir det jo litt farting rundt i Nederland. Ellers regner jeg det blir noen helgeturer (bak)på motorsykkelen også (Nederland, Belgia, Tyskland) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola;) Skrevet 15. juni 2006 #31 Del Skrevet 15. juni 2006 Vi reiser til USA om tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 15. juni 2006 #32 Del Skrevet 15. juni 2006 Vi reiser til Euro Disney på søndag, også reiser jeg og mannen på kjærlighetsferie til Paris i august og i september skal vi en tur til Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #33 Del Skrevet 15. juni 2006 Jepp - Disney World er ikke bare MikkeMus. Vi skal gifte oss her (location nr 1) ...← Lokalisasjon 1 var jo bare heeelnydelig. klikka meg litt gjennom hva DW kunne tilby og det var ikke småtteri - egentlig bare fantasien (og lommeboka ) som stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #34 Del Skrevet 15. juni 2006 Med to barn på 2 og 4 år blir det en tur til Mummiland i Finland. Ellers litt rundt i Sverige. Håper også å få til en Sydentur på sensommeren/høsten. ← Min bedre halvdel hadde også lyst til å reise til Mummiland i år, men jeg var litt i tvil mht avstand og sånn. (Derfor blir det fly til Danmark m/leiebil der nede) Tar dere fly dit? Ferge? .....? Hvor bestilte dere turen (operatør) og hva ligger prisene på sånn ca...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juni 2006 #35 Del Skrevet 16. juni 2006 1 hyttetur 1 uke på politisk festival i Alicante, Spania. 1 uke på politisk leir 1 uke hos farmor og farfar 1 uke på karateleir, eventuelt bare noen dager. Kanskje også en tur til London eller Berlin. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå