Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva/hvor skal du/dere i ferien?

Gøy å høre hva folk skal og hvor.. :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det blir en liten tur til Nederland, men vi har ikke bestilt noen billetter ennå.

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Jobbe jobbe jobbe Hellas (1 uke) jobbe jobbe jobbe.

Fikk ferieoversikt på mail i går, jeg var den av alle i hele konsernet som skulle ha minst ferie...

Endret av prestekrage
Skrevet

Det blir en tur til Danmark og kanskje en tur på sparket nedover i Europa.

Skrevet

*nedtelling til ferie*.......8. juli reiser vi til Danmark for 14 dager. Muligens en liten tur til Tysklan og Belgia etterpå....eller Nederland? Tjah...får se hvor langt reisekassa tillater.... :)

Skrevet

Reiser 1 uke til Kreta den 25 :) (Sponset av mor og far ;) )

Men den virkelige ferien vår er i mars neste år. (Derfor ikke råd til noe særlig ferie i år) Da skal vi 15 dager til Florida.

Skrevet
.....Da skal vi 15 dager til Florida.

Åååååhh få være med i kofferten din??? *Legger meg ned i venstre hjørne. Tar liten plass* ;)

Skal vel til Epcot senteret, Disney world og slikt..? :)

Skrevet

Skal reise med svigerfamilien min, blant annet *Emma* til Kreta, snille svigerforeldre spanderer tur! :-D Som *Emma* sier blir jo det en ferie i mars neste år til Florida for å overvære hennes bryllup!

Men ellers så er jo ferie for meg om 5 timer etter eksamen idag, og da skal jeg på ferie hjem til mine foreldre for noen dager i en vakker nordvestlands bygd, og det blir sikkert en tur til vakre Ålesund, (håper på fint vær).

Etter det blir det å reise til Lørenskog med kjæreste å bo hos han i sommer og jobbe på et sykehjem der en god del i sommer. Så eneste skikkelige ferie i sommer blir Kreta, men også sikkert noen koselige helgeturer her og der, som til svigers, båttur,sverige kanskje. Gler meg som sagt til om 5 timer for da er det FERIE!!!

Skrevet
hva/hvor skal du/dere i ferien?

Gøy å høre hva folk skal og hvor..  :smile:

Hva skal du da Malia? :)

Skrevet
Åååååhh få være med i kofferten din??? *Legger meg ned i venstre hjørne. Tar liten plass* ;)

Skal vel til Epcot senteret, Disney world og slikt..? :)

DisneyWorld er tha main attracion ja...ved siden av bryllupet vårt da :hjerte:

Kofferten min tror jeg nok er full av brudekjole, tiara,slør osv...men kanskje sambo har plass i sin :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Har 2,5 mnd ferie fra universitetet.

Skal jobbe en måned. Reise til østlandet og besøke min elskede mormor i et par dager. Også skal jeg reise i Praha og Slovakia i ti dager.

Skrevet

Familieferie i Danmark, med Legoland og alt som hører med. Resten av ferien blir vi i Norge.

Skrevet
...men kanskje sambo har plass i sin :ler:

JUHUHH!!! :ler: *pakker passet prompte*

Men seriøst - skal dere gifte dere i Florida?? Woooow!! Så braa da! Dægger'n det må no ha vært sinnsykt med forberedelser og planlegging?

Ett er no å planlegge et bryllup man skal ha i samme by - men et annet LAND??? *imponert*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal bare være hjemme i år. :(

Vi har valp i huset, så for meg blir det ikke annet enn tisseturer i nabolaget, og kanskje, muligens en liten tur på hytta til foreldrene mine. Mannen skal et par uker til England for å besøke familien sin.

Skrevet
JUHUHH!!!  :ler: *pakker passet prompte*

Men seriøst  - skal dere gifte dere i Florida?? Woooow!! Så braa da! Dægger'n det må no ha vært sinnsykt med forberedelser og planlegging?

Ett er no å planlegge et bryllup man skal ha i samme by - men et annet LAND??? *imponert*

Jepp - Disney World er ikke bare MikkeMus.

Vi skal gifte oss her (location nr 1)

Disney Weddings og gleder oss veldig! Det blir jo i mye midre skala enn her hjemme da....vi blir vel et sted mellom 14-20 totalt :)

(Jeg har jobbet der borte så jeg har liksom "et forhold til stedet". Og siden sambo ikke vil ha stortbryllup her hjemme passet det fint for oss.)

Skrevet

Har hatt litt ferie etter siste eksamen. Vært skikkelig husmor og stelt både hus og hage. Starter nå i sommerjobb, og skal jobbe til begynnelsen av august. Drar så til Chios i to uker. Gleder meg! :)

Skrevet

Skal ha fire sammenhengende ferieuker i år og gleder meg noe helt sinnsykt. Blir to uker på Madeira :hoppe:, og resten blir vel familiestedet og litt hjemme tenker jeg.

Skrevet

To uker til Thailand

Fem dager til London

På hytteturer i Norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...