Gjest Kira Skrevet 14. desember 2002 #1 Skrevet 14. desember 2002 Hei! Hvor er det blitt av julestemningen? Jeg husker før,- sentrene ble overpyntet, masse glade folk som vandret og smilte i gatene. Men nå virker det som om alt er forandret. :o Jeg vet ikke, det er sikkert meg. Er det ingen andre som har merket noe? - Miamor
Gjest Lea Skrevet 14. desember 2002 #2 Skrevet 14. desember 2002 Jeg har heller ikke julestemning, men synes at gater, sentre og alt mulig annet er pyntet. Altfor pyntet. Min grunn er at julen starter for tidlig. Allerede midt i november begynner handelstanden å herje. Altfor tidlig synes jeg. Dessuten begynner jeg vel å bli voksen, julen gir ikke de samme forhåpningene og forventningene lenger. Jeg får ikke julestemning før lille juleaften jeg... når jeg kommer hjem til mamma og ser de gamle, gode tingene og lukter julen i alle kroker.
Gjest Gjest2 Skrevet 15. desember 2002 #4 Skrevet 15. desember 2002 Denne får opp julestemingen <bgsound src="http://www.joeme.com/audio2/12daysx.wav">
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå