Gå til innhold

Jeg blir så forbanna!

Gjest mystique20

Anbefalte innlegg

Gjest mystique20

Som vanlig dro jeg hjem ettet å ha vært ute på byen, og da må jeg ofte gå gjennom ganske kjipe støk. Jeg går da forbi en pakistansk guttegjeng, det som da skjer er at både jeg og min venninne ble befølt både her og der. De går forbi og stryker deg over både rumpe og pupper. Hallo? er det mulig å bli frekkere? :frustrert:

Det skjedde også ganske nylig når jeg var ute at en pakistaner sa "æsj" i øret mitt. Er ikke sikkert han sa akkurat det, men likevel.

Da dalte selvtilliten noe forferdelig :grine: og jeg blir så irritert. Hvor er respekten for jenter? og da spesielt norske.

Jeg kan også presisere at jeg ikke gikk spesielt utfordrende kledd i noen av tilfellene. (Uansett hvordan du går kledd burde uansett ikke det være grunn nok til å bli antastet)

Hva kan jeg gjøre med dette? Skal jeg begynne å yppe med en guttegjeng på 3-4 stykker? Urettferdig og uhøflig! Det er synd at enkelte gir pakistanere et dårlig rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av. Dem bare erter deg.

Ikke at det er greit. Det er jo ufordragelig, men lat som ingenting. Beste medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det samme igjen. Samle en gjeng på 5-6 jenter, gjerne noen ugly i 50-årene som er litt lystne.

Når dere ser et par godbiter så samler dere dere sammen og kladder vilt. Skulle vært gøy å sett uttrykket i trynet på kladde-typene da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:frustrert:

Anmeld dem! Dette er overgrep og ulovlig! Be dem sende ut en kvinnelig politibetjent i sivile klær dersom dem gjør dette fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det samme igjen. Samle en gjeng på 5-6 jenter, gjerne noen ugly i 50-årene som er litt lystne.

Når dere ser et par godbiter så samler dere dere sammen og kladder vilt. Skulle vært gøy å sett uttrykket i trynet på kladde-typene da.  :sjarmor:

Ta hevn på helt vilkårlige menn? Blir det rettferdig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Når dere ser et par godbiter så samler dere dere sammen og kladder vilt. Skulle vært gøy å sett uttrykket i trynet på kladde-typene da.  :sjarmor:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ta hevn på helt vilkårlige menn? Blir det rettferdig da?

Nei, egentlig ikke. Men fy fae.... det er på tide å ta makta tilbake!

Hvorfor skal vi være offer? :hjerter::flekke:

Nei, for å være seriøs:

Egentlig henviste jeg til en av de samme som kladdet på dem. Den som ser best ut, og tror han er Guds gave og kan gjøre som han vil.

Gøy å se ham smake samme medisin da. Få opp GLUGGENE litt. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne noen kåte 50-årige damer sammen med yngre pene, og gjerne foran kammerater og spør: "får du den ikke opp. Homo, eller? Potensproblemer... :sjarmor:

Bruk de samme teite fordommene rett i fleisen. Morsomt. :ler:

Endret av Rakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sam_*

:klappe:

Er mann/Gutt selv men DETTE var et GLIMMRENDE forslag. Får min stemme dete hehe.

Alternativt så får du bare slenge til dem en liten hånlig latter og si at du trodde de var større men beklageligvis så er du ikke på barnerov. Så ber du dem høfflig om og komme tilbake når de er blitt eldre.

mvh

sam

PS Forslaget Mitt kan brukes på alle folkeslag men vær obs på at det KAN være farlig også da hvis de viser seg og være nærtagende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sam_*

Glemte og si at UANSETT hvordan man går kledd så er ikke DET en grunn til den slags oppførsel uansett hvem eller hvor du kommer fra.

og jeg bør vel for ALLE menn (og fremtidige menn) be om unskyldning på våre vegne (Menn/hankjønn altså). Håper ikke disse blir betegnet som menn FØR de er kommet OVER pubertetsalderen hvertfall :)

mvh

sam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja, utlendinger kan være slik, men ikke alle da, nordmenn er ikke noe bedre syns nå jeg.

Sist helg da jeg var ute på byen, venninna mi og jeg stod og danset, da det plutselig kommer en fyr bort til meg og tar et godt tak rundt livet mine, klemmer seg mot meg og sier et eller annet om kroppen min, men fikk ikke med meg alt pågrunn av musikken, før han stikker igjen. Fikk ikke tid til å reagere engang, ville selvsagt dyttet han bort da.

Og i byen blir jeg alltid tatt på rumpa av en eller annen tulling.

æsjæsj, ta henda deres vekk fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i byen og er det en del mennesker av denne typen. Det er helt forferdelig. Og det som jeg syns er mest skummelt er jo det at de nesten følger etter deg og. Er redd det skal skje noe en dag. Plutselig så står du der alene med 4-5 sånne rundt deg. Hva f.... gjør man da lissom?!!!

Teitinger :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Den type oppførsel er forkastelig og kvalm, men det er dessverre ofte ikke mye man kan gjøre.

En venninne av meg hadde imidlertid et veldig passende svar til en slik fyr. Hun var på et diskotek, og kjente plutselig at en mann kom opp bakfra henne og tok henne på puppene mens han sa: "Hei, jeg er ****", før han forsvant. Venninnen min ble først satt ut av at noen kunne være så frekk, det var jo åpenlyst at det også var et sjekketriks siden han presenterte seg. Da hun hadde summet seg, snek hun seg innpå mannen bakfra, grep han hardt og brutalt i skrittet mens hun presenterte seg. Fyren klynket, og hun så ham ikke siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld det. Dette er seksuell trakasering. Og det er ikke bare pakistanske menn som driver med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Den type oppførsel er forkastelig og kvalm, men det er dessverre ofte ikke mye man kan gjøre.

En venninne av meg hadde imidlertid et veldig passende svar til en slik fyr. Hun var på et diskotek, og kjente plutselig at en mann kom opp bakfra henne og tok henne på puppene mens han sa: "Hei, jeg er ****", før han forsvant. Venninnen min ble først satt ut av at noen kunne være så frekk, det var jo åpenlyst at det også var et sjekketriks siden han presenterte seg. Da hun hadde summet seg, snek hun seg innpå mannen bakfra, grep han hardt og brutalt i skrittet mens hun presenterte seg. Fyren klynket, og hun så ham ikke siden  ;)

kult :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...