Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte en bukse på Carlings til en billig penge her i helgen, men da jeg skulle bruke den i dag, merket jeg at sømmen var blitt veldig strukket på utsiden av lårene (jeans det er snakk om her) slik at det virkelig ikke ser ut. :sur: Vanligvis vil man jo få en ny bukse, men jeg tror egentlig det er ræva kvalitet jevnt over på de buksene. Kan jeg få tilgodelapp, og heller legge ut litt ekstra penger for noe med bedre kvalitet?

Aldri mer billigjeans på meg... :frustrert:

Endret av Tristessa
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så lenge du ikke kjøpte buksa på tilbud eller har revet av lappen og reklamert innen tiden så kan du nok få tilgodelapp.. Kanskje du til og med kan få pengene igjen :)

Skrevet

Æsj, jeg har revet av lappen og gitt buksa en vask til og med. Men likevel, jeg har bukser både i øvre og lavere prisklasse, og jeg har aldri vært med om en søm som ser så stygg ut etter en gangs bruk og en vask. Jeg vet at jeg vil bli tilbudt en ny bukse, men jeg vil heller ha noe dyrere, og legge ut mellomlegget selv. Jaja, får håpe de ikke er vanskelige. Jeg hater når folk produserer dritt og spekulerer i om folk har gidde til å klage.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan nok kreve å få fikset buksa ihvertfall :) Ganske greit om en har kvitteringen med seg :)

Skrevet

Jepp, de ville fikse sømmene. Synd jeg drar hjem på sommerferie for nesten to måneder nå da... Jaja, de har jo krav på å kunne reparere først.

Skrevet

Faan, nå er jeg sur! Ble ringt opp av Carlings i Bergen, de nektet å reparere buksen min likevel, siden det ikke var reklamasjon likevel. De mener buksen er for trang, og at det er derfor sømmen er stygg. Wtf??? Trang er den, men ikke trangere enn noen av de andre buksene mine, og sømmen er stygg nedover hele benet. Typisk nok er jeg på sommerferie, hvis ikke skulle jeg dratt dit med en gang og vist hva latterlig dårlig kvalitet er... :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...