Snibel Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg kjøpte et brukt spisestuebord med stoler og kunne tenkt meg trekke om stolene. Er det noen som har gjort dette, hvor mye betaler man for slikt?
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har gjort det, men jeg gjorde det selv, da. Vet ikke hvordan dine stoler er, men mine hadde helt "vanlige" seter som det var enkelt å løfte av og på. Å trekke dem om var ikke særlig vanskelig! (Selv om en møbeltapetserer sikkert hadde klart å gjøre det litt penere enn meg). Kjøp en stiftepistol og det stoffet du vil ha. Ta av setene, klipp ut stoffet og stift det stramt på (brett det dobbelt der du stifter og stift på skrå, så stoffet ikke revner). Det er omtrendt et år siden jeg gjorde det nå, og selve stoffet sitter fortsatt pent på. Det er imidlertid blitt ganske flekkete og litt slitt, så det er sikkert lurt å kjøpe sofastoff på f.eks. IKEA. Jeg ville i alle fall heller ha investert i skikkelig stoff enn i å betale noen for jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå