Amanlis Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som har hørt dette albumet og i tilfelle er det verdt å kjøpe?
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har hørt igjennom albumet to ganger, siden jeg fikk det i dag, og jeg ble gledelig overrasket (var ikke på konserten dessverre)! Jeg synes det er kjempebra!!!
Amanlis Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2006 Halelujah er jo der ← ...og det er grunn god nok for å kjøpe albumet egentlig. Får gåsehud hver gang jeg hører den sangen.
Elanor Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Dagsavisen etterlyser i dag lovforbud mot flere covere av "Hallelujah", og lover at neste gang blir det politianmeldelse istedet for plateanmeldelse.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Men det var veldig mange bra låter på platen, her er track'ene: Unloved (E. Lind) Sail Away (David Gray) Mary Janes Last Dance (Tom Petty) Weddings Off (K. Nilsen) Stars (A. Fuentes) Kiss From A Rose (Seal) Desire (U2) Stay On These Roads (A-ha) Never Easy (K. Nilsen) The River (Bruce Springsteen) I'm A Man Of Constant Sorrow (Soggy Bottom Boys) I Cant Make You Love Me (usikker på hvem som hadde denne låta) I Got A Woman (Ray Charles) The Boys Of Summer (Don Henley) When Susannah Cries (E.Lind) Hallelujah (L. Cohen)
Gjest Skya Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Oi, denne plata skal jeg bare ha, jeg synes Wedding of er så bra, Kurt Nilsens beste låt.
Gjest Kardemomme Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 Er ikke den aller største fan, men jeg skal stikke innom konserten på KBS.
Gjest Catwoman Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Tror kanskje jeg må ha dne plata ja. Synger de bar ealene? Eller er det noen sanger hvor de synger sammen?
Sarah Salamander :-) Skrevet 14. juni 2006 #12 Skrevet 14. juni 2006 Men det var veldig mange bra låter på platen, her er track'ene: I Cant Make You Love Me (usikker på hvem som hadde denne låta) ← Tror det er George Michael
Litt Lost Skrevet 14. juni 2006 #13 Skrevet 14. juni 2006 Jeg bare lurer på: heter de virkelig "gitarkameratene"? Eller er det bare avisen her som har gitt dem det navnet i forbindelse med konserten? Gitarkameratene er jo brukt opp, forbinder det med Jan Eggum og co. Ville vært virkelig skuffende om Kurt og co bruker det navnet, det vitner om fantasiløshet...
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2006 #14 Skrevet 14. juni 2006 Det er vel bare media som har gitt dem det navnet.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #15 Skrevet 14. juni 2006 Tror kanskje jeg må ha dne plata ja. Synger de bar ealene? Eller er det noen sanger hvor de synger sammen? ← Noen sanger synger alle nesten like mye på, og på andre får de "hjelp" til koring og sånt. Tror ikke det er en eneste sang hvor en av de synger helt alene.
Sofia Skrevet 14. juni 2006 #16 Skrevet 14. juni 2006 Tror det er George Michael ← Originalen (og uten tvil den beste versjonen) er det Bonnie Riatt som har!
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #17 Skrevet 14. juni 2006 Jeg undres om konserten i spektrum ble filmet? altså om det kan ventes en dvd-utgivelse eller i det minste at det blir vist på tv?
Amber Skrevet 14. juni 2006 #18 Skrevet 14. juni 2006 Hm hadde det ikke vært for at jeg ikke klarer Ali skule jeg har kjøpt den. De har jo spilt han ihjel på radio. Lurer på om jeg må på KBS i dag... diger Espen Lind! Noen som vet om han er singel? Så spiller de jo på HEll neste fredag også
Gjest Alive Skrevet 14. juni 2006 #19 Skrevet 14. juni 2006 Jeg undres om konserten i spektrum ble filmet? altså om det kan ventes en dvd-utgivelse eller i det minste at det blir vist på tv? ← Den ble det og jeg spurte om de skulle gi ut DVD og det så de at de skulle
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #20 Skrevet 14. juni 2006 diger Espen Lind! Noen som vet om han er singel? ← Ifølge Se & Hør så er han ikke det dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå