samoht Skrevet 14. desember 2002 #1 Del Skrevet 14. desember 2002 Hei der inne Det kom for en dag at min kone fantaserte om og ha med to menn til kos, ønsker og høre om andres erfaring med to menn. For jeg vill min kone vell. damene først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 14. desember 2002 #2 Del Skrevet 14. desember 2002 Med min opplevelse var det litt annerledes, fordi jeg var singel. Synes det å utforske og ha sex med 2 menn var en av mine beste sex- opplevelser. Kjempespennende, kjempeopphissende og utrolig godt! Dobbel oppmerksomhet og greier :D Jeg går ut i fra at du har tenkt en del på dette, og at du har funnet ut at du ikke kommer til å bli sjalu, og at det ikke kommer til å ødelegge noe mellom deg og din kone...eller? Det er jo nettop dette som kan gjøre det vanskelig, så tenk godt etter (begge to) før dere tar dette steget. Men jeg anbefaler din kone dette på det fulleste!! Lykke til, og god jul!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå