Maxi Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som vet hvor man får kjøpt frossen frukt og bær i litt større pakkninger? De man kjøper på dagligvaren er jo bare 4-500 gram. men jeg kunne tenkt meg litt større pakkninger jeg da.. Var noen som snakket om at man får kjøpt 3 eller 5 kg en gang, men jeg husker ikke hvor.. Noen som vet?
Arkana Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Ica Maxi og Ultra har også noen som er større enn de vanlige, men SmartClub er nok best der.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 coop-kjeden har vel noen pakker på 2 kg, tror jeg, har funnet det både på mega og prix. en med wok-grønnsaker og en med tropiske frukter, kan hende det er flere.
Blueberry Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Hvis du vil ha bare jordbær, bringebær e.l. så lønner det seg vel å kjøpe kasser nå i sommer når det blir billigst og fryse det ned selv?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Smart Club! De har store poser, og mange forskjellige typer. Jeg kjøper mine der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå