Maxi Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som vet hvor man får kjøpt frossen frukt og bær i litt større pakkninger? De man kjøper på dagligvaren er jo bare 4-500 gram. men jeg kunne tenkt meg litt større pakkninger jeg da.. Var noen som snakket om at man får kjøpt 3 eller 5 kg en gang, men jeg husker ikke hvor.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Smart Club Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Ica Maxi og Ultra har også noen som er større enn de vanlige, men SmartClub er nok best der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 coop-kjeden har vel noen pakker på 2 kg, tror jeg, har funnet det både på mega og prix. en med wok-grønnsaker og en med tropiske frukter, kan hende det er flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvis du vil ha bare jordbær, bringebær e.l. så lønner det seg vel å kjøpe kasser nå i sommer når det blir billigst og fryse det ned selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 13. juni 2006 #6 Del Skrevet 13. juni 2006 Smart Club! De har store poser, og mange forskjellige typer. Jeg kjøper mine der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå