Gjest Cosmic Girl Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Dere som har farget Rainbow-sko i samme farge som brudekjolen, hvor og hvordan gjorde dere det? I brudesalongen jeg kjøpte kjolen i, var de såååå hyggelige før jeg kjøpte kjolen, og de kunne ordne alt. Etter at kjolen er bestilt og kjøpt, er de ikke lenger fullt så behjelpelige. Blant annet kunne de ikke hjelpe meg med å farge skoene. Dette måtte jeg ordne på egen hånd, ved å ringe hovedkontoret i UK, få tilsendt fargeprøver, sammenligne med kjolen, sende i retur sammen med skoene, hvorpå de farges i UK, og de sendes tilbake til meg. Høres jo veldig klønete ut! Noen som har andre forslag? Bor i Oslo-omegn
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 De farger sko på Grensen Sko, men vet ikke om du kan få akkurat samme farge som kjolen. Eller så har jeg sett at på www.goddess.no så selger de Rainbow-sko, kanskje de kan hjelpe deg?
shy Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Hei, jeg fikk farget mine sko etter at jeg var gift, til en annen farge, så jeg kunne fortsette å bruke de. Dette gjorde jeg hos "Ski brud og bli ny" salong i Ski. Ble kjempefine! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå