stinina Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Hei Jeg ønsker meg et halsmykke. Som jeg evt kan ha et lite bilde av gutten(sønnen min;-)i. Men ikke sånn typisk medaljong man får på gull funn. Eller et smykke jeg kan gravere inn navnet hans. Noen som har noen linker el vet om et kjede litt utenom det vanlige?
Gjest Hufsa Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Følger med på denne..det er jeg og på jakt etter. Må ikke være for "bestemoraktig"
Scorpina Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Husker jeg fikk en katalog fra Bjørklund for en tid tilbake og der hadde de et smykke m plass for bilde. Sjekk evt http://www.bjorklund.no/oslo/bjorklund.nsf for katalogbestilling
tuji Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Jeg kjøpte et kraftig sølvarmbånd som hadde et digert hjertecharms. Graverte navnet på datteren min på hjertet. Hjertet var massivt sølv, ikke hult (da kan det bli bulkete når man graverer). Har ikke link, men det var kjøpt på Thune og kostet rundt 700 kroner pluss gravering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå