Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Skal ha denne kjolen her, men hva slags slør passer da(stoff)? hva slags lengde passer? kjolen er ivory. Synes det er fint med langt, kjolen min har littegrann slep. Jeg er str 36, er 1,68 m. http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=685 Vet dere hvor jeg kan få tak i sånn det billig? kanskje brukt? Klem
Cupcake Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 På bildet ser det ut som hun har et sjal. Hvis du vil ha slør, synes jeg det er penest med et som er litt lengre enn slepet på kjolen. Det finnes mange forskjellige da. Mitt er litt lengre enn slepet på kjolen, dobbelt, og så har det små glitrende strasstener ("diamanter" kalles de på lappen på sløret, men det er det ikke). Se på Finn.no, f.eks. der vil jeg tro det er en del, eller på Markedsplassen her på KG. Lykke til med jakten! :-D
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Ser ut som det er tyll nederst på kjolen, da tror jeg det er penest å bruke tyll i sløret også. Sånn myk brudetyll Også helt langt, ca 2 meter tror jeg er gjennomsnittlig lengde på lange slør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå