Gjest Leveringstid Figleaves Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Nå har jeg ventet alt for lenge på undertøyet mitt. Hva er deres erfaring når det gjelder leveringstid fra Figleaves? Utålmodig.....
Gjest Cosmic Girl Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Det er forresten jeg som lurer. Glemte å logge meg inn...
Gjest Thalassa Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 kanskje den er blitt stoppet i tollen? min pakke fra SN ble stoppet selv om innholdet ikke var for over 200 kr.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Hvor lenge måtte du da vente? Den er helt sikkert stoppet i tollen, fordi den har høyere verdi enn 200,- Men jeg har aldri opplevd at det tar maange uker før. Vil gjerne ha undertøyet før jeg reiser på ferie
Gjest itla Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg måtte vente ganske lenge sist pga tollen. De brukte lang tid, og de gir jo ikke noe særlig beskjed om at de har den der, heller. Tror det tok 2-3 uker fra jeg fikk melding om at pakken var sendt til jeg kunne hente den på posten. Dette var forresten i mai, mulig tollen har stor pågang nå? Endret 14. juni 2006 av itla
Gjest Tanita Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 jeg måtte vente 3 mnd på pakke fra babyphat.com og shopjlo.com... Hadde nesten gitt opp å få pakken da de klærne kom. Sommerklær som kom på høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå