Elanor Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har blitt forkjølet, og nå er nesa på god vei til å bli tett. I morgen får jeg vel kjøpe meg en nesespray, men jeg skulle gjerne tatt en dose nå også. Men den nesesprayen jeg har liggende, har gått ut på dato (november 2005). Hadde du brukt den?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med det.
Amanlis Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med det. ← Ikke jeg heller. Uten at jeg kan mye om legemidler, vil jeg tro at eneste som kan ha skjedd er at effekten muligens er nedsatt.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Saltvannspray = jeg hadde ikke tenkt meg om to ganger Annen nesespray = finlesing av felleskatalogen og ellers på nett.
Elanor Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2006 Det er nok først og fremst xylometazolin, og ikke saltvann i denne sprayen. Har lest litt på nettet, men har ikke funnet noe om bruk etter holdbarhetsdato, men jeg tror jeg tar sjansen. Tror nok det er som Værjenta sier: effekten er muligens nedsatt. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå