loffen Skrevet 15. juni 2006 #24 Skrevet 15. juni 2006 Så klart jeg gjør! Også blir jeg skuffet hvis det ikke lukter noe.
aline Skrevet 15. juni 2006 #25 Skrevet 15. juni 2006 nyter lukten av blomster nå om dagen ja, går lange turer og kjenner smilet bre seg når jeg kommer i nærheten av syrintrær, det lukter altså bare så fantastisk blidt. man kan bli virkelig lykkelig tror jeg, av å ha syriner rundt seg. blir også litt skuffet over blomster som ikke lukter, stikker gjerne nesa borti blomster, og skuffet om de ikke lukter noe. plukker veeeldig sjelden opp blomster for å lukte på dem da, står de i en høyde som er dum å lukte på så ser jeg bare på dem, de er penere der de står en i hånda mi uansett.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. juni 2006 #26 Skrevet 15. juni 2006 man kan bli virkelig lykkelig tror jeg, av å ha syriner rundt seg. ← helt sant! vi planta 3 syriner i fjor, og i år fikk en av dem 1 blomst; vi var overlykkelige!
Piff Skrevet 15. juni 2006 #29 Skrevet 15. juni 2006 Er ikke så ofte jeg gjør det, men må uansett stoppe å lukte på syrinene hvis jeg går forbi noen...
Gjest synseren Skrevet 15. juni 2006 #30 Skrevet 15. juni 2006 Ja, jeg lukter på blomster. Syriner dufter jo nydelig da. Synes også at nyklippet gress lukter godt.
Nightingale Skrevet 15. juni 2006 #31 Skrevet 15. juni 2006 Jeg lukter nødvendigvis ikke så mye, men bruker tid på å se og studere villblomster. Jeg er ellers glad i alle blomster, men kan ikke så mye om dem.
Viviwoom Skrevet 16. juni 2006 #32 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har syriner i hagen, og de lukter så innmari kjempegodt Ellers lukter jeg ikke så fælt på blomster, egentlig. Kommer liksom ikke på det...
tuji Skrevet 16. juni 2006 #33 Skrevet 16. juni 2006 Har begynt å lukte på blomster nå som veslejenta har lært å plukke dem. Ingenting er søtere enn en lubben liten hånd med markblomster i *smelt*. I går plantet vi solsikkefrø sammen, og håper at det blir en stor fin blomst vi kan lukte på sammen!
Eyore Skrevet 16. juni 2006 #34 Skrevet 16. juni 2006 Ser mest på blomster, men det hender jeg lukter på de også. Men,ofte er det noen som minner meg på at jeg må lukte på de Blomster både ser flott ut og lukter som regel godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå