Gjest Jon Are Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 I disse tider er det en strøm av lukter som treffer meg. Lukten av pizza, is , sjø og sommer. Den aller deiligste lukten er lukten av blomster, noe så rent og yndig og slett ikke påtrengende som parfymen kan være. Jeg setter av tid til å lukte på blomstene på min vei. Det gir meg styrke, kraft og energi. Jeg kjenner jeg føler meg oppløftet og ny etter en slik duftopplevelse. Jeg synes alle burde ta seg tid og virkelig kjenne på lukten av disse vidunderlige plantene. Er det noen av dere som gjør som jeg , bruker tid på blomster? Med hilsen fra Jon Are
Gjest Mireya Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Legger alltid så veldig merke til de spesielle blomsterduftene som møter meg når jeg går ut av bilen på et nytt sted nå på sommeren. Det er som en symfoni av godlukt... cheezy skrevet, men sånn er det. Herlig.
Gjest splæsj Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Ja, det gjør jeg. Men aller best liker jeg lukten av nyslått, vått gress om morgenen.
Gjest Fruktfat Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 ja, spesielt på kveldsturen med bikkja. da er det akkurat som om det dufter sterkere. gikk forbi et syrintre her, og både jeg og sambo stakk nesa nedi blomstene for å lukte.
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Lar neseborene ivrig vibrere ja, synes det er litt av opplevelsen av å bevege seg rundt. Men pleier ikke så ofte å stikke nesen oppe i det som måtte komme i min vei av godlukter.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Nei, men jeg gjorde det i dag. Luktet på stinkende peoner i åpning... FYSJ!
Tiit Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Jeg elsker blomster, både å se og lukte på. Om vinteren gleder jeg meg til vår og sommer og til BLOMSTER.. Hele naturen er overstrødd med perler: blomster. Og det dukker opp nye vekster nesten hver dag! Det er fantastisk, og sånne små (egentlig store) ting som gjør hverdagen vakker. Dessuten liker jeg trær også, både å lukte og smake på, og se på og klatre i. Det er ei fiiiiin, fiiiin tid nå!
Gjest Tanita Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 Nei, men hunden min lukter på de! Jeg vil, men er redd det vil se rart ut å plukke blomster og lukte på de. Så jeg bare puster inn den friske lufta og gleder meg over sommerfølelsen!
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #15 Skrevet 14. juni 2006 Jeg nærmest innhalerer syrinbuskene vi har i hagen hver dag! Må alltid ned trappa og stappe dem oppi nesa og puste en stund før jeg går videre!
Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #17 Skrevet 14. juni 2006 Ja, det gjør jeg. Men aller best liker jeg lukten av nyslått, vått gress om morgenen. ← Jaaa, det lukter nydelig.
Gjest prestekrage Skrevet 15. juni 2006 #19 Skrevet 15. juni 2006 Stopper nesten opp når jeg kjenner lukten av syriner... Finnes knapt bedre!!
momo Skrevet 15. juni 2006 #20 Skrevet 15. juni 2006 Nei, da nyser jeg. Er det syriner i nærheten går jeg veldig fort min vei, men det er fordi jeg er allergisk da. Syriner lukter jo godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå