Rakel Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Ungene fikk lov å ta figurene på 2 vindu på rommet sitt, men det tok helt av. Jeg har nå 4 vindu som er dekorert og dermed ikke vasket skikkelig på en stund. Nå har de fått hengt en stund, og jeg vil fjerne alt sammen. Prøvde med såpe og med hårføner, men det tar en evighet. Er det noen kloke hoder som vet om et triks til å få fjernet dem på en forholdsvis enkel måte så blir jeg kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Da vet ikke jeg annet råd enn glasskrape. Pass på å bruke ett nytt skarpt blad, så riper du ikke glasset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har alltid varmet opp med føner og så brukt en tynn sparkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakel Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. juni 2006 Tynn sparkel, glasskrape og hårføner skal bli! (Prøver alt sammen og ser hva som funker best) Takk for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har brukt sånn svamp med skrubb på ene siden (når jeg tenker meg om heter det vel gryteskrubb, kanskje ), det gir ikke riper i ruten om man gnir hardt, som metallredskaper lett kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 13. juni 2006 #6 Del Skrevet 13. juni 2006 trur en sånn skrape til kjeramisk platetopp funker veldig greit. Jeg har brukt den til utrolig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå