Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var litt uheldig her om dagen, og gjorde et par hvite t-skjorter lysegrønne. Samboeren synes ikke fargen var så veldig kul, og vil gjerne ha dem hvite igjen. Prøvde å vaske dem med Vanish, men det gikk ikke.

Den ene t-skjorta har en blå logo på, som ser ut som om den et strøket på. Den andre har en del påsydde merker, i alle mulige farger. Kloring er altså ikke noe alternativ.

Jeg så at butikken selger noe som heter Biotex White, men er usikker på om jeg kan bruke denne på t-skjortene, i og med at det er andre farger på dem.

Noen som har noen erfaringer med dette, eller andre tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

uten kloring tror jeg ikke det fins så mange muligheter.... desverre.. vanskelig å få noe hvitt igjen liksom..

Skrevet

Kan jo oppdatere denne. Jeg la t-skjortene i BioTex white, og etter å ha bytta vann et par ganger, ble grønnfargen borte. De andre fargene holdt seg fint, så nå er samboeren min kjempefornøyd!

Skrevet

Den BioTex white var dette i pulver form, slik at den kan brukes som vanlig vaskemiddel i vaskemaskin?

Har masse hvite klær og det kan jo være en fordel å vaske dem i BioTex om det holder klærne hvite. For det gjør ikke blenda hos meg...

Skrevet

Ja, det er pulver. Kan bløtlegge klær i det, eller brukes til forvask, står det på pakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...