sushigirl Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Hei! Var litt uheldig her om dagen, og gjorde et par hvite t-skjorter lysegrønne. Samboeren synes ikke fargen var så veldig kul, og vil gjerne ha dem hvite igjen. Prøvde å vaske dem med Vanish, men det gikk ikke. Den ene t-skjorta har en blå logo på, som ser ut som om den et strøket på. Den andre har en del påsydde merker, i alle mulige farger. Kloring er altså ikke noe alternativ. Jeg så at butikken selger noe som heter Biotex White, men er usikker på om jeg kan bruke denne på t-skjortene, i og med at det er andre farger på dem. Noen som har noen erfaringer med dette, eller andre tips?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 uten kloring tror jeg ikke det fins så mange muligheter.... desverre.. vanskelig å få noe hvitt igjen liksom..
sushigirl Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2006 Kan jo oppdatere denne. Jeg la t-skjortene i BioTex white, og etter å ha bytta vann et par ganger, ble grønnfargen borte. De andre fargene holdt seg fint, så nå er samboeren min kjempefornøyd!
Krista83 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Den BioTex white var dette i pulver form, slik at den kan brukes som vanlig vaskemiddel i vaskemaskin? Har masse hvite klær og det kan jo være en fordel å vaske dem i BioTex om det holder klærne hvite. For det gjør ikke blenda hos meg...
sushigirl Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2006 Ja, det er pulver. Kan bløtlegge klær i det, eller brukes til forvask, står det på pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå