Gå til innhold

Spa til bruden

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det som er normalt når bruden får spa/masasje eller noe lign. i utdrikkingslaget. Er det bare hun som får behandling? Eller blir det litt kjedelig for henne? Blir jo veldig dyrt hvis alle skal få samme behandling...og er det ikke litt urettferdig for de andre hvis forloveren er med på dette men ingen andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var så heldig å få spa på utdrikningslaget mitt. Jeg hadde 1 times behandling sammen med forloveren, også noe alene. Tror de spleiset på min behandling, mens forloveren betalte selv. Det var helt herlig, og ikke noe problem for meg å være alene litt. :-)

Det var flere utdrikningslag der, og ser ut som om de fleste lot bruden få noe ekstra, men at noen av venninnene var med og snakket med henne mens hun fikk stelt seg.

Skrevet

I et utdrikkingslag jeg har vært i, fikk bruden spa-behandling alene på Østfoldbadet i en time. Mens hun fikk behandling koste vi andre oss med vannsklier og sånt, før bruden var ferdig med behandlingen og ble med i bassengene. Veldig bra løsning, da det var en del tilreisende, og en del som ikke kjente hverandre så godt.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns man heller skal finne på noe som er morsomt for alle i et utdrikningslag. Sikker digg for bruden å få spa men da kan hun vel heller få ett gavekort på dette til en annen gang?

Når man først skal være med på å spleise på aktiviteter så syns jeg det er morsomst om man finner på noe alle kan delta på og som er gøy for alle.

Gjest Fantus
Skrevet

Hvis dere er i Oslo, anbefaler jeg dette stedet. Her kan alle få fotmassasje samtidig, i samme rom. Det er kjempestilig der, og teraputene er utolig dyktige. Litt dyrt blir det jo når alle skal masseres, men kanskje det går an å få grupperabatt?

Ellers så kan det løses sånn som i mitt utdrikkingslag. Da dro vi på Grand Hotel og mens jeg fikk en halvtimes massasje lå de andre i bassenget og plasket.

Skrevet

Jeg tror det er helt vanlig at bare bruden får behandling. I det ene utdrikkningslaget jeg var i diskuterte vi om vi alle skulle bli med, men de fleste syntes ikke de hadde råd. Det endte med at de som ville ble med bruden, og betalte for seg selv, mens resten dro hjem til der vi skulle være og pyntet og gjorde istand.

Det var foresten på Dragonfly, som er linket over her. Etter brudens smil å dømme når hun kom tilbake, så er fotmasasjene der veldig bra. Det gis grupperabatter for grupper over 10 personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...