Svart Katt Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg, som så mange andre her, bestilte det gratisnummeret av Costume litt tidligere i år. Jeg mottok det, men avbestilte abbonementet litt i siste liten. Jeg husker at det sto noe om at man måtte gjøre det innen den 17. i mnd, samtidig som at det sto at man måtte gjøre det innen to uker etter at man mottok bladet. Jeg gjorde det innen to uker, men siden jeg fikk det sent, var den 17. allerede passert. Jeg krysset fingrene for at det gikk bra men nå har jeg fått et nytt blad i posten. Ble litt sinna. Tenkte først at jeg ikke skulle åpne det, slik at jeg kanskje kunne returnere det, men nysgjerrigheten tok overhånd så jeg åpnet det. Regnet med at jeg hadde fått en regning, men nei, det står betal kr 0,00... :klø: Merkelig, eller hva? Har noen andre opplevd dette? Jeg synes for øvrig ikke noe om bladet og kommer aldri til å kjøpe eller lese det igjen.. Men det var ikke helt det saken dreide seg om nå..
Rosenrød Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Jeg opplevde det samme som deg, men jeg liker bladet og vil fortsette å abonnere.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Har ikke fått mitt i det hele tatt, flere uker siden jeg bestilte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå