Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Treng silikon-innlegg til korsettet mitt, kor i all verda kan eg få tak i det i løpet av ei veke?!?!? Håpar på snarleg svar, kjolen min har blitt litt drøy rundt bysten, for å sei det fint...
Hilde Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Mener både Lindex og Cubus har løse "kyllingfileter" i silikon til å putte i bh'en.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Mener både Lindex og Cubus har løse "kyllingfileter" i silikon til å putte i bh'en. ← Dei hadde ikkje på Cubus her eg bur... Netty har også. ← Har netty nettside? Kjem meg ikkje bort til Bergen før bryllupet... Men kan kanskje ringe og høyre...?
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Har ei venninne i Bergen som eg kanskje kan få til å stikke innom Netty og skaffe, for ho skal heim i helga... Men kva heiter innlegg som liknar på desse då? http://www.nettvarehuset.no/index.php?mact...hudfarge&ID=494 Nokon som har peiling på kva noko slikt kan koste på Netty?
lillesky Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 H&M Rowells har, og sikkert i butikkene også hvis du vil ha dem fort.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 H&M Rowells har, og sikkert i butikkene også hvis du vil ha dem fort. ← Problemet er at den einaste kjede-butikken her eg bur er Cubus, og dei har ikkje... Men dersom eg finn ut navnet på desse fantastiske greiene, skal eg nok få ei venninne til å kjøpe for meg!
Nordlandspia Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå