Kipa Skrevet 14. desember 2002 #1 Skrevet 14. desember 2002 jeg har noen meldinger jeg har liten lyst til å slette, det er blant annet lykkeønskninger på vår bryllupsdag og noen herlige små ord fra min mann...er litt tussete og nostalgisk :blunke: og vil så gjerne beholde dem, men nå er det kun plass til en innkommende mld. Kan man sende disse til vår mailbox, for å få bevart dem der. Noen som vet??
Veronica Skrevet 14. desember 2002 #2 Skrevet 14. desember 2002 Du kan sende SMS som mail ja. Men da vil jo avsenderen bli din mobil. Personlig synes jeg det blir litt dumt å samle gamle meldinger og brev, men hvis du absolutt vil - kan du ikke bare skrive de av? Det er vel en like grei løsning, som å sende de som epost.
Kipa Skrevet 14. desember 2002 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2002 jeg spurte om hjelp, ikke din mening om dette! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2002 #4 Skrevet 14. desember 2002 Du fikk jo litt hjelp, jo.......
Gjest Zalomine Skrevet 14. desember 2002 #5 Skrevet 14. desember 2002 Jeg har gamle meldinger fra min samboer som jeg beholder ja. De er halvannet år gamle, enda litt eldre noen av dem, og inneholder ting som "møttes leppene våre?" og første gangen han skrev at han var glad i meg... løftet om å vente på meg... søte ting han sa. (hadde slike fra eksen så lenge forholdet varte, men sletta dem da det tok slutt) synes ikke det er det minste rart at noen ønsker å bevare disse jeg, men jeg innrømmer gjerne at jeg også skulle likt å ta dem bort fra mobieln, fordi de opptar plass, men så lenge det bare er 4-5 stykker, så går det helt fint. Enn så lenge. så skreive dem av, det er jo ikke det samme da. Jeg VET hva som står der, det er bare så koselig å ha det.... Så finner jeg frem den om da leppene møttes... og minnes det øyeblikket da jeg satt på fanget hans, kameraten hans i nærheten, i "skjul" bak mitt lange hår møttes leppene våre for første gang, uten at noen av oss turte gjøre det til et "skikkelig kyss" fordi vi ikke var helt sikker på hverandre enda. så gikk jeg på skolen og møtte min venninne som avtalt. Hun syntes jeg var fraværende... er det noe rart når den meldinga, go påfølgende, dukket opp? Nei, jeg skjønner de som bevarer slike, men de burde kunne vært lagret en plass uten å oppta lagringsplass på mobilen, men uten å miste det essensielle som gjør at vi tar vare på dem. Så mine blir vel liggende....
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #6 Skrevet 15. desember 2002 Ja jeg kjenner til problemet. HUFF! Men om man er lur, så kjøper man moblitelefon med enorm lagringsplass for sms. Vet at iallefall 6210 har et veldig stort minne. Sikkert andre telefoner også. Men man kan jo ikke løpe og kjøpe inn ny telefon hver gang man har for liten plass til beskjedene sine da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå