Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 For en tid tilbake hadde min sambo utdrikningslag - skal gifte oss i løpet av sommeren. Fikk fullt referat i etterkant, men han unnlot å fortelle enkelte ting. Det har i etterkant kommet frem at gutta har vært på strippeklubb, og det er forsåvidt greit nok, syns bare det er synd at han på mitt spørsmål (foruten baktanker) om de hadde vært andre steder sier nei. Syns det er viktig at vi kan være ærlige, og det gjør meg ingenting om han går på strippeklubb med kompiser - er jo uskyldig nok. Var hverken sint eller sur over denne informasjonen. Enda senere kommer det frem at en av kompisene har kjøpt stripper til ham. Han tok selv opp temaet for flere måneder siden, og sa da at han syntes det var noe tull, og en billig greie han aldri ville deltatt på. Ikke bare for egen del, men også av respekt for vårt forhold. Stripperen har jo selvsagt mere eller mindre naken klient både pupper og andre kroppsdeler i ansiktet på ham, og jeg må faktisk innrømme at jeg ble litt skuffet over at han ikke gikk. Har fortsatt hverken vært sur eller sint, men kjenner at dette gnager meg litt og at jeg er litt skuffet over at han har trådt over grenser han selv har satt. Er jeg urimelig. Vil gjerne høre andres mening, og slippe å bli tenke noe mere på hele greia. Ser jo at det ikke er verdens undergang, men allikevel.....
Gjest LilSweetie Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Jeg tror ikke jeg ville synes at selve strippegreia var så ille... Mange mener at det "hører med" på utdrikningslag, og når noen kamerater hadde kjøpt det til ham skjønner jeg at han ikke gikk. Han var sikkert full, og ville ikke virke kjip overfor kameratene eller lage dårlig stemning. Selv om han i utgangspunktet ikke synes sånn stripping var tingen, er man ikke alltid så prinsippfast som man skulle ønske. Det synes jeg det må være litt rom for. Jeg ville kanskje synes det var litt verre at han ikke fortalte det til deg da du spurte, særlig hvis du senere fikk vite om det via kamerater/omveier. Men det kan jo igjen være fordi han ikke var så stolt av det, og vil virke bra i dine øyne.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 En klassiker. Du blir sur selv om du sier at du ikke skal bli sur. Og alle menn med vett holder derfor kjeft om slikt.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 hei...jeg er gift selv....og ja,jeg hadde blitt sur..nettopp fordi det har med respekt å gjøre..min mann syntes heldigvis at stripping er billig og tull.siden di kommende mann også har sakt slikt...synes jeg du har rett til å reagere...at stripping hører med,synes jeg er tåpelig... vil også få med at jeg hadde selv ikke ikke likt å hatt en mannlig halvnaken stripper selv....synes det faktisk er ekkelt. Skjønner godt at du reagerer...spesillt med tanke på at han unnlot å fortelle det!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 En klassiker. Du blir sur selv om du sier at du ikke skal bli sur. Og alle menn med vett holder derfor kjeft om slikt. ← Er vel nettopp det som plager meg, altså at han holdt kjeft. Han visste veldig godt at ikke kameratene hans holder kjeft om slikt. For meg er det faktisk viktig å kunne være åpne og ærlige i et forhold, og det at han var på strippeklubb i seg selv er greit. Som jeg skrev over, så var det han selv for en god stund siden som tok opp at han aldri ville deltatt på stripping (hvor han selv får pupper og rompe trøkt opp i trynet) av hensyn både til seg selv og meg. Har aldri bedt ham om å sette disse grensene.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 p.s...ville bare svare på den som sende inn at du var sur...hallo?? det er forskjell å være sur og såret..synes hun virker såret...og poenget hennes var nok at hun ovenfor han ikke var sur eller kjeftete.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Min kjæreste var på guttetur til et av de østlige byene og der havnet de på strippeklubb tilslutt. Han fortalte meg det selv. Prata med han tidlig på kvelden og hørte han begynte å bli full. Morgenen etter hadde jeg ikke hørt noe mer fra han, og begynte å bli skeptisk. Så jeg ringte han, og fikk en grøtete og fremdeles ikke edru fyr i øret. Han hadde sovnet med alle klærna inkl sko på seg, og han ante ikke hvordan han var kommet på rommet. MEN det kunne jo ikke ha skjedd noe farlig sa han. Jeg måtte jo bare le, kjenner jo fyren såpass. Men sånn i ettertid - jeg syns ikke noe om strippeklubber og denslags, enten det er en guttegreie på tur eller i utdrikkingslag. MEN gutta syns og tror det er stas. Har snakket med min kjære om dette og han havner sikkert på liknende igjen, uten at han selv syns det er noe spennende eller er stolt over det. Tror ikke du skal bli verken sint, sur eller mistenksom. Kan vel være at din sambo kanskje syns hele greia er litt flaut å forteller? Iallefall når han da i tillegg har "satt sine grenser" ovenfor deg - og ikke hadde mulighet å holde den. Tror ikke du skal si noe jeg - du kan ha det i bakhodet - for så å bruke den i en fleip eller i en tale til han på deres 5 års bryllupsdag. Tenk deg hvor lang i maska han vil bli dersom du først røper at du har visst hele tida om dette? Lykke til med bryllupet! Stol på mannen din inntil det motsatte er bevist!
Gjest 2324 Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg hadde blitt lei meg. Både fordi han ikke fortalte sannheten med en gang, og fordi han lot en annen dame gnikke seg inntil han på den måten. Strippeklubb er greit det, men det blir noe annet med en lapdance synes jeg da. Endret 13. juni 2006 av Naria
miss77 Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde blitt lei meg. Både fordi han ikke fortalte sanneheten med en gang, og fordi han lot en annen dame gnikke seg inntil han på den måten. Strippeklubb er greit det, men det blir noe annet med en lapdance synes jeg da. ← Støtter denne. Stripping er greit nok, men når det bli berøring inne ibildet, hadde jeg nok syntes det hadde vært litt kjipt.
Nabodama Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Han har trådd over en av grensene han har satt for seg selv, og har holdt dette skjult for deg en god stund. Det som er typisk for oss jenter, eller kanskje egentlig alle i den situasjonen, er at vi begynner å lure på hva mer vedkommende kan finne på senere. Har du det litt i bakhodet nå? I så fall er det lurt å ta en god prat om det.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 En liten misforståelse her skjønner jeg. Sambo vet at jeg vet. Sa at jeg visst at han hadde vært på stripping og spurte da om det var noe mere han ville fortelle, noe han sa nei til. Sa da at strippeklubb var helt greit, men at jeg syntes det var litt kjipt at han måtte skjule det for meg. Ellers var jeg bare blid oog fornøyd. Tross alt utdrikningslag så litt tåler jeg da. Mere eller mindre på fleip spurte jeg ett par timer senere om han ikke hadde blitt danset for. Sier da nei, for så dagen etter å fortelle hele storyen. Samvittigheten har nok gnaget. Har ikke gitt ham hverken stygge blikk eller kjeft, men kjenner at jeg er litt såra. Er nok mest at han ikke kunne være ærlig, men også litt den intime biten av det. Syns ærlig talt ikke noe om at sambo har hodet sitt på de mest intime steder hos ei anna dame - selv om hun er kjøpt og betalt.
Gjest Chantal Skrevet 13. juni 2006 #12 Skrevet 13. juni 2006 Jeg blir helt matt over at noen kan reagere på dette i det hele tatt. Er dette noe å bli skuffet for? Hvorfor ikke spare deg skuffelsen til noe annet som virkelig smeller? Det er jo typisk å leie stripperske i utdrikkningslag. Ja, han kunne godt ha sagt det med en gang, men jeg regner med at han kjenner deg såpass og at det ikke var en enkel sak å si til deg. Så, jeg forstår godt hvorfor han utelot å si det såpass lenge. Ja, du er urimelig. Minner meg om furting på barneskolenivå.
Solstua Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 Ok å bli skuffet over at han ikke sa noe til deg - den kjøper jeg. Det var dumt å ikke si det med en gang, men på den annen side forstår jeg kanskje hvorfor han ikke sa noe.... Mannen min var også på stippeklubb når han ble drukket ut, og han fikk lapdance - jeg kunne ikke bry meg mindre... Selvom en annen jente har vært nær han med både pupper og annet...det har ikke noe å si for forholdet vårt! Og når det gjelder at han har tråkket over grenser han har satt for seg selv - utdrikkningslag er utdrikkningslag, strippeklubb er strippeklubb...... Hvor viktig synes du egentlig at dette er - i den stor sammenhengen??
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 13. juni 2006 #14 Skrevet 13. juni 2006 Strippeklubber er en teit del av utdrikking synes jeg. Men når man først er kommet dit og noen har spandert er det vel ikke helt enkelt å slippe unna. Og så kommer man hjem, flau, litt beskjemmet og tenker hardt igjennom hva man skal si. Blir stilt i 3. grads forhør av en "blid" tilkommende og finner det best å tilstå. Så ... han har sagt det, det tok litt tid, men du slapp da å høre om dette via omveier. Hva mer forventer du? Jeg tror ikke det finnes så hederlige menn at de motstår pupper "midt i fleisen". Men er det noe å ta sånn på vei for?
Gjest 2324 Skrevet 13. juni 2006 #15 Skrevet 13. juni 2006 Jeg er overhodet ikke interessert i at andre damer skal ha puppene sine i trynet på min mann. Alle har forskjellige grenser men jeg synes det er urimelig å kalle andre furtne og på "barneskole nivå" fordi de ikke aksepterer det.
Buster Skrevet 13. juni 2006 #16 Skrevet 13. juni 2006 Her virker det som om du har et tillitts problem med typen din, er det slik at du pleier å lage mye styr for lite i den vanlige hverdagen? Grunnen til at jeg spør er at jeg kan tenke meg at han var redd for din reaksjon på det som "gutta" hadde ordnet til ham. JEg sier ikke at noe er din feil, overhodet ikke. Derimot så er det en gang slik at det blir etter hvert en vane i alle forhold hva man kan si og ikke kan si før problemene kommer. Her er det uærlighet ute å går, og skal jeg være ærlig så hadde jeg satt VELDIG lite pris på noe slikt fra min kjære. Jeg regner ikke med at hun skal fortelle meg absolutt alt hun opplever hver eneste dag i livet. Regner med at hun forteller meg ting som er litt spesielle eller utenom det vanlige, dette må jo komme innenfor en slik kategori ville jeg tro. Åpenhet, ærlighet og ikke minst tillitt er HELT avgjørende for et forhold, og dette er noe dere tydeligvis ikke er helt i rute med. Det er jo ikke sikkert at han har gjort noe galt overhodet, men det er en gang slik at du nok forvneter mye av ham om du forventet at han skulle reise seg å gå fra en stripperunde. Dette ville fått kompisene hans til å reagere også, og da er det gjerne bedre og svelge det sure eplet og fortelle alt hjemme etterpå, noe han ikke gjorde. Her virker det som om han har mer å skjule ettersom han ikke engang forteller deg a, og at han i tillegg lyger til deg med at han har fortalt deg alt er egentlig bare lunten frem til dynamitten. Her er det noe som skurrer, og det skikkelig. Jeg er mann og på seg selv kjenner man andre, jeg ville nok tenkt meg litt om og undersøkt på egenhånd før jeg stilte ham til veggs og forlangte sannheten. LYKKE TIL
Snasen Skrevet 13. juni 2006 #17 Skrevet 13. juni 2006 Strippeklubber er en teit del av utdrikking synes jeg. ← Passende nick kanskje? Hvorfor teit?
Gjest Kardemomme Skrevet 13. juni 2006 #18 Skrevet 13. juni 2006 Jeg må være ærlig å si at jeg IKKE hadde likt det.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #19 Skrevet 13. juni 2006 Han har nok vært litt mellom barken og veden. Ville nok overfor gutta ikke virke som en tøffel og skuffe dem (som sikkert syns dette var stas), og heller ikke skuffe deg (som han visste ikke syns dette var stas). Han har nok neppe hatt noe glede eller opphisselse av dette (tror ikke alltid at "hovedpersonene" føler opphisselse, heller mer de som ser på. Slik har det iallefall vært i et par utdrikningslag jeg har deltatt i. Vedkommende som hadde stripperen på fanget opplevde det hele som pinlig og ekkelt, men ville ikke ødelegge "showet" for resten av gjengen. Det ville han nok gjort hvis han gikk, og han ville sannsynligvis fått høre det lenge etterpå...) Ikke tenk mer på dette du, mener jeg da. Jeg skjønner hvordan du føler det også, men synes ikke du bør la noe sånt som dette plage deg noe mer.
Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #20 Skrevet 14. juni 2006 Vedkommende som hadde stripperen på fanget opplevde det hele som pinlig og ekkelt, men ville ikke ødelegge "showet" for resten av gjengen. Det ville han nok gjort hvis han gikk, og han ville sannsynligvis fått høre det lenge etterpå...) ← Greit nok. Men hvis min samboer hadde satt gjengens følelser foran mine i en slik situasjon hadde jeg blitt forbanna. Det er rett og slett ikke riktig. Hva er viktigst? Sørge for at den du elsker ikke føler seg såret, eller at gjengen får ha litt moro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå