Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg sitter her i sommervarmen og er drittlei det mørkebrune fargede håret mitt Har lyst til å stikke ned til frisøren med en gang og få en forandring! Tror dere jeg kan få en jevn mye lysere hårfarge? Tviler på at de klarer å få meg blond ved første forsøk hvertfall.. Vil ikke ha striåer heller. Blir veldig glad for masse raske svar!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 obs! Det skulle stå striper ikke striåer, sorry.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 du kan jo alltids prøve.. men du må nok ta avfaging å det sliter jo på håret. selv har jeg herpa håret mitt med bleking etter en mørk brun periode å nå vil jeg ha det lysebrunt heller.. får håpe d ikke detter av;)
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Ikke for å mase men.. Er det ingen som vet? Har lyst til å dra til frisøren nå! hehe
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Dra ned til frisøren og presenter problemet for han/henne. Det går jo alltids ann å prøve med noen avfarginger, men det er ingen som vet resultatet før man har prøvd. Har lyst til å gjøre det samme selv, men håret mitt er langt (ned til korsryggen) og jeg har lite lyst til å ende opp med stygt hår bare fordi jeg ikke vil ha sort hår lenger.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 jeg gjorde det hjemme.. ikke spesielt smart. men nå skal jeg til frisør å farge det denne gangen da..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Jeg gikk fra mørkebrunt til lysebrunt hår. Måtte avfarge det først hos frisøren, og deretter farge det. Det slet ganske mye på håret, så nå må jeg bruke hårkur og frisørshampoo/balsam for sikkerhets skyld.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Hei, takk for svar! Jeg var hod frisøren i stad. Hun sa jeg kunne fått det ganske lyst med masse striper, men det ville gjort håret ganske slitt. Valgte å klippe meg isedenfor denne gangen. Må tenke litt på det.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 Hei, em ny gjest her! Lurer på om det er flere med erfaring fra mørkt til lyst hos frisør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå