Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Hvor mange her er det som fortsatt bruker Dr. Hauschka? Jeg prøvde vel for alvor hele serien sommeren for to år siden (etter en forum-hype, men ikke her inne), og var kjempefornøyd i fjor sommer. Men så kom høsten, og jeg følte at huden ikke fikk nok fuktighet, så jeg begynte å bruke andre kremer i tillegg til noen Dr. H-produkter. Nå er jeg tilbake på fullt Dr. H-program igjen, og huden har aldri sett bedre ut. Jeg bruker rensemelk, rensekrem, toner og rosenkremen. Er det andre her inne som fortsatt bruker Dr. H? Hvilke produkter bruker dere?
droopseley Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker solkremene fra Dr. H. og er kjempefornøyd! De produktene de fører med lukt tåler jeg ikke lukten på desverre.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker solkremene fra Dr. H. og er kjempefornøyd! De produktene de fører med lukt tåler jeg ikke lukten på desverre. ← Jeg synes tingene derfra lukter godt (unntak: rensekremen, som lukter ølbryggeri).
Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker rensekrem,toner og kvedekremen. Syns den gir litt lite fuktighet,så jeg smører meg med jojobaolje også innimellom. Dr H er ett av få merker huden min ikke "gjør opprør" mot.
droopseley Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Forsåvidt enig, lukten er ikke fæl, men jeg blir tungpustet (som ved allergi) av den. Mulig det er en form for allergi også?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 noen sider som fører dette merket bortsett fra EDS?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker rensekrem, toner og flytende dagkrem.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker rensekrem, toner og flytende dagkrem. ← men dem har ikke krem for oss med fet hud.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 men dem har ikke krem for oss med fet hud. ← De har en regulerende ansiktsolje for fet hud.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 noen sider som fører dette merket bortsett fra EDS? ← Det billigste er nok å kjøpe i helsekostbutikker her i Norge, eventuelt lete etter tyske nettsider. I USA/Canada er Dr. H dyrt, og regnes som et "eksklusivt" merke.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #12 Skrevet 13. juni 2006 Det billigste er nok å kjøpe i helsekostbutikker her i Norge, eventuelt lete etter tyske nettsider. I USA/Canada er Dr. H dyrt, og regnes som et "eksklusivt" merke. ← mye billigere i tyskland og øst-europa. jeg skal til tyskland om få uker, og skal hamstre weleda og dr haus. produkter; koster mindre enn halve prisen der Så sjekk opp tyske nettsider du, så finner du nok billigere enn hva det koster i Norge.På amerikanske nettsider er det lite å spare ift prisnivå i norge.
aline Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 bruker daglig rensemelken, ansiktstonicen og flytende dagkrem. har tørr hud, så bruker rosekremen en gang i blant eller tar en runde med rosemaske, det hjelper. ' også har jeg prøvd meg på solkremen nå i sommer, og er helt suverent fornøyd. den er SÅ grei, du trenger ikke smøre deg før du faktisk ER i sola og den hjelper virkelig. fryktelig fornøyd med dr.H og kommer til å fortsett med produktene leeenge. synes prisene er bra også, selv om jeg kjøper dem på helsekosten i norge.
Gjest Virvel Skrevet 13. juni 2006 #14 Skrevet 13. juni 2006 Har brukt kun DH i ansiktet i et års tid nå og er kjempefornøyd (rensekrem, ansiktsvann og oljen). Jeg prøvde meg på solkremen i fjor sommer, men likte den ikke i det hele tatt. Syntes den var vanskelig å smøre ut (spesielt den med faktor 20, den med 15 var noe lettere i konsistensen), jeg fikk et kritthvitt belegg på huden (og er virkelig mer enn hvit nok fra før!), og fikk jeg krem på bikinien måtte den vaskes fire-fem ganger før det gikk av igjen.
Gjest itla Skrevet 13. juni 2006 #15 Skrevet 13. juni 2006 Etter å ha brukt mange forskjellige produkter de siste årene, har jeg nå havnet på Dr. Hauschka. Og jeg er kjempefornøyd! Har brukt produktene deres litt hist og pist tidligere, men nå bruker jeg serien "ordentlig". Rensekrem (i ), vanlig ansiktsvann, øyekrem og kvedekrem om morgenen, rensemelk og ansiktsvann (eller hudkur N) om kvelden. Har også rosekremen som jeg bruker hvis jeg får tørre flekker (lite av det nå på sommeren). I tillegg tar jeg dampbad, leirmaske og vitalmaske en gang i blant. Har ganske tørr hud kombinert med en del sorte prikker, og nå er begge deler i ferd med å forsvinne. Funker mye bedre for meg enn dyre hudpleieserier har gjort. Og et lite tips - roseoljen (for kroppen) gjør at jeg slipper inngrodde hår etter epilering, for de som driver med denslags. Hurra for Dr. Hauschka!
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #16 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har brukt Dr.H jevnlig i ca. 10 år, og de siste to årene har jeg vært fast bruker av rensemelken, rosenkrem og ansiktsvann. Jeg kan heller ikke bruke rosenkrem på vinteren, men har brukt den nå de siste ukene (tomt for SSC fra Dermalogica) og huden min er storfornøyd. Jeg er inne i en sensitiv hud-periode, men Dr. H balanserer og roer huden min. Kommer nok aldri til å slutte med Dr.H
LadyInRed Skrevet 13. juni 2006 #17 Skrevet 13. juni 2006 men dem har ikke krem for oss med fet hud. ← prøv weledas wildrose-beste jeg har prøvd
Ling Skrevet 14. juni 2006 #18 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har brukt Dr. H i snart 3 år og er kjempefornøyd! Ansikt rensekrem/melk på vinter'n tonic spesial flytende dagkrem og ansiktsoljen eller kvedekrem og en jojobaolje jeg lager med eteriske oljer selv. Farget dagkrem, når jeg trenger litt glød. øyekremen på tube/øyekrem på krukke i veldige kalde perioder på vinter'n hudkur N på natta i sesongskifte damp, leiremaske og vital maske 2-4 ganger i mnd øyetrøst ved behov Kropp bodywash, fresh deo, fresh kroppsolje, sitron om sommmer'n og slåpetorn om vinter'n negelbåndsoljen (fantastisk sak!), håndkrem Sol ansiktskremen med faktor 8 kropp, faktor 20 (?) og etter-sol kremen Sminke ansiktspudder - lukter rose... foundation - veldig naturlig og fin maskara - den likte jeg ikke. Alt for våt!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #19 Skrevet 14. juni 2006 Glemte å skrive at jeg bruker solpudderet derfra og, det er helt fantastisk! (men mascaraen er den dårligste jeg har prøvd, må være den eneste i verden som gjør at vippene ser kortere ut)
Gjest Cerise Skrevet 14. juni 2006 #20 Skrevet 14. juni 2006 Jeg kunne godt tenke meg å prøve produkter i denne serien, bruker pr i dag "litt av hvert", flere ulike produktserier. De som jobber i helsekostprodukter som selger dr h, har de peiling på hva jeg med min tur trenger? Noen som vet hvor man får god hjelp til dette? (bor i bergen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå