Gå til innhold

Å lage bordoppsett ???

April02

Anbefalte innlegg

hei igjen.

Jeg sliter ennå kraftig med å få til et bordoppsett som jeg er fornøyd med.

Er det noen andre som lager selve oppsettet på data, som kan forklare meg skikkelig eller sende meg en mail med et eksempel på hvordan det kan se ut.

PLease, please, please, hjelp meg noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare lager det i excel, jeg. Tegner inn bordet, og setter på navn.

Men det må jo gjøres penere før jeg henger det opp selvfølgelig! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du henge opp bordplan?

Vi kommer til å gi toastmasteren en liste med navn og hvem de er i forhold til brudeparet.

Da vil han presentere gjestene og samtidig vise dem hvor de skal sitte ved bordet.

En fin måte å gjøre det på. Alle gjestene vil da ha et ansikt, navn og litt mer å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieB: den siden var jo helt fantastisk jo! Den skal jeg bruke når jeg får alle påmeldingene!!! Thanks!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et lite tips:

Jeg har kjøpt et lerretbilde på Clas Olsson. Det er helt tynnr og stivt i str. 61x50 og kostet 84,-. På det skal jeg male bordet (E-oppsett), og male navnene på. Dette kan bli stilig. "Bildet" skal på på et staffeli ved bordet. Da kan gjestene se hvor de skal sitte før middagen. Gøy å ha til senere. MInner, vet dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snorkfrøken

CecilieB: Guri - nå ble jeg skikkelig imponert! Det var jommen en lurt link du hadde funnet der icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Linken var helt fantastisk! Den kommer vi nok til å benytte oss av!

Ellers likte jeg den ideen med å male bilde av bordplasseringen også. Vi skal iallfall ha en bordplan av et eller annet slag gjestene kan kikke på. Det hadde de i et bryllups vi var i i fjor sommer og det var så kjekt. Da slapp folk å lete rundt hele bordet etter plassene sine!

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-20 10:37 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle

Til Raych: Det er vel smart å henge opp bordplanen, hvis ikke vet jo ikke folk hvor de skal sitte... Da må de gå rundt hele bordet å lete etterplassene sine, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ramme inn bordplanen. Så skal den stå på et staffeli ved døren inn til restaurantdelen. Da kan gjestene se det med en gang.

Da vi var og så på lokalene, så var det dekket til bryllup. Da var det satt opp slik. Rålekkert og veldig lurt.

Ser liksom for meg at det vil ta ganske lang tid å geleide gjestene bort til plassene sine. Og skal de stå på geledd og vente på å tre frem? Mange har kanskje ikke plass til det. Da får men heller ikke presentert så godt.

Nei, presentasjonen tar vi ved bordet. Kanskje ved en sang der de reiser seg ved "sitt" vers. Også vil det stå navn på gjestene bak på sangheftet, og hvilken realisjon de har til brudeparet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...