Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kjøpt en god del sjamposåpestykker og lurer på om det går an å løse de opp, helle mxen på en tom sjampoflaske og bruke som vanlig sjampo?

Eller blir det bare klin?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men det høres ut som masse griseri...

Hvor har du kjøpt det, forresten? Har bare sett det i utlandet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville ikke løst den opp, ville vært redd for at det skulle bli en blanding med kort holdbarhet. Er det shampostykker fra Lush?

Gjest Gjest
Skrevet

Utenlandsk nettbutikk ;)

http://www.chagrinvalleysoapandcraft.com/

Kjøpte 2 store og 11 småsåper, så det er sikker en av de som faller i såpass dårlig smak i utgangspunktet at jeg kan eksperimentere :ler:

(men er nok kanskje greiest å løse den opp i selve flasken?)

Gjest LilSweetie
Skrevet
Utenlandsk nettbutikk ;)

http://www.chagrinvalleysoapandcraft.com/

Kjøpte 2 store og 11 småsåper, så det er sikker en av de som faller i såpass dårlig smak i utgangspunktet at jeg kan eksperimentere :ler:

(men er nok kanskje greiest å løse den opp i selve flasken?)

Jepp, det ville jeg gjort. skjær den opp i mindre biter, legg dem opp i flaksen og rist. Kommer ikke på noen annen måte å gjøre det på...?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville ikke løst den opp, ville vært redd for at det skulle bli en blanding med kort holdbarhet. Er det shampostykker fra Lush?

Ja, jeg vil tro holdbarheten går i bakken med et brak. Kanskje ha i litt tea-tre olje eller noe slikt?

Litt av grunnen til at jeg lurer på om det går er at samboeren synes det virker sært med sjampobarer, så jeg må finne en eller annen måte å få han til å bruke opp tabbekjøpene mine :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, det ville jeg gjort. skjær den opp i mindre biter, legg dem opp i flaksen og rist. Kommer ikke på noen annen måte å gjøre det på...?

Ja, skal se om det går, i verste fall så er det ikke så katastrofalt om ca 10-12 kroner går rett vest :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Er de ikke noe bra?

Har alltid vært nysgjerrig på sånne... og hatt veldig lyst til å kjøpe når jeg har vært på lush, men aldri gjort det

Gjest Gjest
Skrevet
Er de ikke noe bra?

Har alltid vært nysgjerrig på sånne... og hatt veldig lyst til å kjøpe når jeg har vært på lush, men aldri gjort det

Jeg har ingen anelse, har nettopp bestilt for første gang selv etter anbefaling fra et annet forum.

Så litt på innholdet i de, og kom fram til at i verste fall så fungerer sjampoen og som hånd og kroppsåpe, så det blir uansett brukt.

Gjest Gjest
Skrevet

(eventuelle tabbekjøp var det jeg skulle ha skrevet, men jeg går ut fra at av 13 ulike produkter er det garantert en eller flere som ikke faller i smak hos meg selv ;))

Gjest Gjest
Skrevet

Pakken dukket opp i går :hoppe:

Ingen grunn til å tro at de her ikke blir brukt opp, jeg tror aldri jeg har vært borti så god sjampo før!

Men om noen her bestiller, være OBS på at når det står for eksempel:

“Curing

Ready to use June 26th

Available for shipment NOW!”

Så er det ikke lurt å ta den såpen først :ler: (tok feil såpe, og det er tydelig at de skulle ha modnet litt til)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, eller tørke er kanskje et bedre ord?

Den er naturlig og håndlaget, og trenger en del tid fra smelteprosess til bruk, og så sender de den ut fortest mulig for å spare lagringsplass, og for at folk skal få den så fort som mulig (og så er det å huske at ikke alle i pakken skal brukes på en gang :ler: ). Sparer plass, blir billigere produksjon, og jeg er såre blid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...