Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå begynt å bli ganske plaget av veldig mørke hår på både hakeparti og på overleppa. Jeg har nappet ganske lenge med pinsett, men nå begynner det å bli så mye.

Er det andre jenter her som har det slik, som har noen gode råd til å bli kvitt det. Jeg ser jo nesten ut som en mann jo.......

Skrevet

Voks kan være et bra alternativ.

Hold iallefall stor avstand fra barbering!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

En pakke med Veet facial strips kan være løsningen. Men er problemet stort så bør du nok vurdere elektrolyse så er du kvitt hårene en gang for alle. Det vil nok koste deg noen tusenlapper men det er det jammen verdt.

Kvinner med antydning til bart og skjegg er noe av det aller mest frastøtende som finnes så prioriter dette fremfor andre ting.

Milla

Skrevet

Takk for råd. Har prøvd voks, og det fungerer ganske greit, men jeg blir VELDIG tørr etterpå, akkurat som om jeg drar av huden også. Noen som vet om noe middel som hemmer hårvekst.........en ønskedrøm kanskje.!

Ja, Milla, jeg er helt enig, det er virkelig ekkelt.

Pokker heller, jeg har liksom fått det så mye de siste årene :( :x

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Ja, Milla, jeg er helt enig, det er virkelig ekkelt.  

Pokker heller, jeg har liksom fått det så mye de siste årene

Du burde virkelig undersøke mulighetene for elektrolyse. Jeg tok med en av mine venninner til elektrolyse pga. grove mørke hår på overleppe og hake. Og etter noen behandlinger ble kun kvitt dem, og de har ikke kommet tilbake. Hun har det uendelig mye bedre med seg selv i dag, og regningen ble betalt med ett stort smil.

Ektemannen hennes var først skeptisk inntil han skjønte hvor fælt hun hadde det og hvor ekkel og ufeminin hun følte seg..... da snudde han helt om og støttet henne fullt ut.

Milla

Skrevet

Kanskje detter er løsningen.

Vet du noe om hvor mye det koster?, må man gjøre det mange ganger? Gjør man det i vanlige skjønnhetssalonger, eller må man til spesialister? Er det velidig vondt?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Kanskje detter er løsningen.

Vet du noe om hvor mye det koster?, må man gjøre det mange ganger? Gjør man det i vanlige skjønnhetssalonger, eller må man til spesialister? Er det velidig vondt?

Ta kontakt med feks. Ellipseklinikken i Oslo så hjelper de deg videre. Jeg har aldri gjort det selv men har hørt at det stikker litt men at det er verdt det. Hvor mange behandlinger du trenger kan ikke jeg svare på men jeg vil tippe en 5-6 ganger avhengig av hvor mye hår du har.

Uansett så er det verdt både ubehaget og pengene, husk at håret blir borte for evig og alltid.

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...