Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 hmmm... Det er visst vår ja.. Og jeg er gankse kåt nå kjenner jeg. Spesielt i dag, akkurat nå. Også har det seg slik at det driver en snekker rett uta for vinduet her.. Jeg ligger på sofaen med pc`en på magen, så han ser bare bena mine. Skulle jeg hatt på meg et skjørt uten truse tro og onanert mens jeg vet at han ikke kan unngå å se det.. hehe hadde vært litt pirrende. Snekker`n er ganske kjekk å..mmmm Men han er gift og jeg har samboer så det hadde ikke vært smart. Deilig å fantasere litt uansett. Stikke på soverommet en tur jeg. hehe Vet ikke om jeg hadde turt å gjort noe sånt om jeg var singel heller.. Hadde du? Kanskje du allerede har gjort noe lignende? Fortell jeg er nysgjerrig
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Henger litt etter jeg, det et jo ikke vår lenger SOMMER`N er i gang nå endelig!
Amalie_85 Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Hørtes morro ut. Ligger naken i hagen og soler meg jeg da. Med laptopen min. Sendt bilde til kjæresten min jeg som er på jobb. Hihi
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 det har vært vår / sommer for meg i mange mnd allerede,ja sånn ca siden nyttår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå