Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har oppskrift på gløgg?

Eller er det noe man kjøper ferdig? :-?

Har aldri hatt dette hjemme hos oss i julen. Smakte en nydelig gløgg på kommunens juletilstelning....med nøtter og rosiner i .... :)

Fikk lyst på dette hjemme nå i julen.... :)

Skrevet

Jeg kjøper TomteGløgg i butikken - har aldri laget selv. Når jeg blander den med rødvin blir den best. Og så har jeg til og med sluttet å hakke manlder selv, men kjøper ferdig gløggmix - lat ja? Jepp!

Skrevet

Jeg kjøpte ferdig blandet julegløgg på polet - bare til å varme opp og ha i mandler og rosiner. Men jeg har ikke smakt på den enda...

Skrevet

Bare husk å koke utav kasserollen dere skal koke gløggen i med eddik først. Ellers danner det seg toxiner - farlig farlig......(i disse tider som alt er farlig....)

Skrevet
Bare husk å koke utav kasserollen dere skal koke gløggen i med eddik først. Ellers danner det seg toxiner - farlig farlig......(i disse tider som alt er farlig....)

Å det der hørte jeg om før en gang - i fjor...? Nåja, jeg har ikke gjort det - og ja, alt er snart farlig.

Skrevet

Gløggen skal forresten ikke koke heller (tenker på butikk-gløggen som blandes ut med vann eller vin), den skal bare varmes opp til ca 70 grader.

Skrevet

Den gløggen jeg har fått mest ros for er en som jeg glmete og som ble stående og fosskoke :-? ... den kote litt ut tror jeg - men det var en suksess!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...