Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører en slags piping på en måte....

Sånnt høyt iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Skal det være sånn?

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg hørte lyden ja, men kan ikke fatte og begripe at noen vil ha en så forferdelig ringetone :forvirret:

Hvis den var min hadde jeg nok bedt på mine knær om at ingen skulle ringe til meg igjen noensinne :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg hørte lyden ja, men kan ikke fatte og begripe at noen vil ha en så forferdelig ringetone :forvirret:

De skal jo lure lærerne... Selv om jeg tivler på at lærerne er s¨åsteik dumme at de ikke reagerer når noen svarer på telefonen, selv om læren ikke hørte at dt ringte

Hvis den var min hadde jeg nok bedt på mine knær om at ingen skulle ringe til meg igjen noensinne :ler:

Skrevet

Jeg kan høre den.

Skrevet

Aaaaaaah! Forferdelig, forferdelig lyd!

Skrevet

Forferdelig lyd! Sånn ringetone skal ikke jeg ha i alle fall :)

Skrevet

Jeg hørte lyden :overrasket: og jeg er 46, men ikke for det,mange andre lyder jeg ikke hører og ikke har hørt siden barndommen pga ørebetennelser i fleng som etter hvert tok knekken på en del av hørselen.

Enig med de som synes lyden ikke er noe fin, hvorfor i all verden vil noen ønske å høre denne lyden når mobilen ringer/inkommer SMS er helt uforståelig.....

Skrevet

Huff, ja, jeg hører den grusomme pipinga.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg hørte den, men den ble svakere etter hvert.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Jeg er ikke gammel! :danse:

Skrevet

Åfypokker! *bestiller billetter til alle metal-festivalene jeg finner*

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hørte den ikke, mens Yme som sitter i rommet ved siden av lurte på om det var noe galt med høytalerne hans da jeg spilte den av... aaaargh.. jeg som trodde jeg hørte godt. Søren og.. æsj dette likte jeg ikke. Det neste som forsvinner er vel fuglekvitteret. :frustrert:

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg hørte den ikke, har alltid hatt litt dårlig hørsel. Ligger til familien. Men gresshoppene i veikanten hører jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...