Dina Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har veldig skjøre negler, som lett knekker og fliser seg opp. Kan noen anbefale meg en god neglefil? Hvilke typer bruker dere, og hvor kjøpes de?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Bruker glassfil som en får kjøpt på apoteket.. Veldig god synes jeg
Arkana Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker Sans Soucis emery boards, tror jeg kjøpte dem på Vita. Ikke bruk metallfil i allefall, da ødelegger du neglene.
Dina Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2006 Takk for tips begge to! Ja, jeg har fått med meg at metallfil er fy-fy! Så langt har jeg rett og slett kjøpt "vanlige" filer på H&M, men syns ikke de er noe gode. Føler de fliser opp neglene..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker neglefiler fra Revlon. De er veldig gode.
Gjest 2324 Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Du vet sikkert dette, men det er viktig å file fra kanten og inn fra begge sider. Ikke frem og tilbake. Da unngår du flising på grunn av filing.
Dina Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2006 Du vet sikkert dette, men det er viktig å file fra kanten og inn fra begge sider. Ikke frem og tilbake. Da unngår du flising på grunn av filing. ← Ja, det vet jeg Naria! Men er det glassfil som er best, eller?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Jeg bruker ihvertfall glassfil kjøpt på parfymeri, og er kjempefornøyd. Har brukt de nå ett års tid, og neglene mine har aldri vært bedre. Bruker også en negle-forsterker, kjøpt på hudsalong. Den heter Toughn Up, eller noe, og jeg har den under neglelakken. Nå er neglene mine blitt harde og fine.
Nemmera Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Jeg bruker "vanlig fil" men ikke fra Hennes og Maurits, for den er ikke god. Min er kjøpt på VITA og har hvitt skaft mener jeg å huske. Men så har aldri mine negler fliset seg eller brukket helt uten videre så jeg er kanskje ikke den rette personen til å si hvilken fil som er bra da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå