Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har prøvd mange parfymer i jakten på en ny duft, og dette er så langt favoritten. Bør jeg stoppe jakten og gå for denne, eller har du anbefalinger til andre jeg bør prøve?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Den liker jeg også! Hadde det ikkje vært for at jeg har så mange parfymer så hadde jeg nok kjøpt den jeg også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns iallefall du kan stoppe letingen, har den selv, og syns den er kjeeempe god ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har den også! En av få parfymer som jeg synes lukter godt på meg, og jeg blir ikke lei den!

Skrevet

Liker også denne kjempegodt, og er i tillegg svak for Gucci II - frisk og god sommerparfyme (bruker den forøvrig hele året ;) )

Skrevet

Bruker denne også, men har nettopp oppdaget Dior Addict 2, som også er veldig god.

Skrevet

Hva med å prøve ut DKNY Red Delicious ? :D Vet ikke hvordan den lukter, men tipper den er god. Vet ikke om den har kommet til Norge enda, men såfall veldig snart tror jeg.

Skrevet

Henger meg på "gjengen som liker DKNY"...jeg er på min andre flaske...

Skrevet
Hva med å prøve ut DKNY Red Delicious ? :D Vet ikke hvordan den lukter, men tipper den er god. Vet ikke om den har kommet til Norge enda, men såfall veldig snart tror jeg.

Det er den samme som den grønne, bare rød. Har den også.

Skrevet
Jeg syns iallefall du kan stoppe letingen, har den selv, og syns den er kjeeempe god  ;)

Signerer denne

Skrevet

Både DKNY Be Delicious og Women er kjempegode!!

Skrevet

dere som liker denne parfymen... hvilke andre liker dere??

*må bare se om jeg er i samme "kategori" som dere :sjenert: *

jeg har de siste årene brukt;

"cool water"

"laura"

"ralph" og "romance" (ralph lauren)

dameparfymen fra Jean Paul

er alltid i tvil hver gang, finner mange jeg liker men ender ofte opp med den "forrige". Mener å huske det kanskje var denne jeg var i tvil om sist..

Det samme var mannen, han bruker herreparfymen fra JP, mulig han skal prøve denne herreduften fra DKNY?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...