BIRE Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Hei her er en ide jeg skal ha i min gjeste bok,tenkte jeg skulle dele den med dere.. Framsiden skal ha et monogram . En side et dikt: Kjære gjester!! Våres glede vil være riktig stor, hvis dere vil fylle sidene med ord, skriv en hilsen i boken her, som vi alltid vil ha kjær, Så vi kan minnes denne fest, og alle dere ,som her er gjest. Kjærlig hilsen Berit og Rune. Bire
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Hei her er en ide jeg skal ha i min gjeste bok,tenkte jeg skulle dele den med dere.. Framsiden skal ha et monogram . En side et dikt: Kjære gjester!! Våres glede vil være riktig stor, hvis dere vil fylle sidene med ord, skriv en hilsen i boken her, som vi alltid vil ha kjær, Så vi kan minnes denne fest, og alle dere ,som her er gjest. Kjærlig hilsen Berit og Rune. Bire ← God ide å lage dikt til gjesteboka! Men jeg ville ha forandret litt på kommaene. Og det er vel strengt tatt ikke noe som heter VÅRES? Ville selv ha gjort det sånn: Kjære gjester!! Vår glede vil være riktig stor hvis dere vil fylle sidene med ord. Skriv en hilsen i boken her, som vi alltid vil ha kjær. Så vi kan minnes denne fest, og alle dere som her er gjest. Kjærlig hilsen Berit og Rune.
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Og det er vel strengt tatt ikke noe som heter VÅRES? ← Bortsett fra når løvet spretter
BIRE Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2006 Jo takk takk.. har funnet den på en dansk side .. Bire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå