iingvild Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg prøver å huske navnet på en tvserie som gikk på TVnorge (tror jeg) for kanskje 10 år siden. Den var om en familie med mange barn, noen var adoptert. De bodde i et idyllisk hus med stor hage. Tror kanskje pappan i familien het Noah og ei av jentene het Hannah. Noen som kan hjelpe?
lene24 Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 den het SECOND NOAH tror jeg, litt usikker om den hadde et annet navn her i norge, men det er ihvertfall original tittelen
iingvild Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2006 Jepp, stemmer! Tusen takk. Tror kanskje den het "Noahs paradis" eller noe sånt på norsk.
wind-up bird Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Jeg vet ikke hva serien heter, men kanskje Second Noah er rett? Du kan jo sammenlikne med bilder av folkene i den serien Bilder
iingvild Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2006 Ja, det var riktig serie! Har lett etter det en stund. Så da var ikke det mer å lure på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå