Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Man har jo den lyse og romantiske Shabby Chic stilen, men hva kaller man den interiørstilen der man har mørke møbler? Noen som kan linke til sider med info?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Hvordan mørke møbler da? Hvis det er brune chesterfieldsofaer, mørkt brystningspanel o.l kalles det kanskje engelsk stil, er det drageutskjæringer og mørkebrunbeisa slagbenker i kombinasjon med svartmalt bindingsverk ville jeg personlig kalt det tysk kneipestil... tenker du på noe som "ligner" shabby chic, men som er mørkere? Bohem e.l? Det er jo ikke alt som er lyst som er shabby chic heller.
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Nei jeg tenker mer på den mørke stilen du kan se på soverommet på denne siden. Den omtales vel oftest bare som mørk interiørstil de aller fleste steder jeg har lest...
LilleBille Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Det sto da at det var Kolonistil - så da er det vel kanskje det..
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Stod det det? da må jeg vel lese en gang til....
LilleBille Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Stod det det? da må jeg vel lese en gang til.... ← Se under bildet kanskje Kolonistil: Tunge møbler i mørkt tre med matchende tilbehør er i vinden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå