Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Bruker linser til hverdags, og har nå lyst til å prøve med farger. Men det er jo så vanskelig å finne ut hva jeg skal ha! Har blå-grønne øyne med lyst brune spetter naturlig, og har lyst til å prøve å få de helt brune. Noen tips til hvilken type jeg bør prøve?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 jeg husker ikke akk typen men BROWN er fargen du bør bruke da tror jeg.. jeg kjøpte det engang.. mest vanlig å få tak i hazel men jeg ville ha ordentlig brune å jeg har blå (veldig vanlig kjedelig blå farge) å de ble helt brune av de linsene.. men husker desverre ikke merke.. hmmm...
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Gå innom en optiker og hør med dem som jobber der. Jeg mener å ha lest at dine egne øyne har mye å si for hvilken farge du ender opp med. Blåe linser gir ikke nødvendigvis blåe øyne hos en som kanskje har grønne øyne i utgangspunktet osv.
Gjest TS Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Er det disse fargen Brown du mener? Og til gjest nr to; det er jo så vanvittig dyrt hos optikere...
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 ja er et år siden jeg hadde de men de lignet veldig, godt mulig det er de eller hvertfall noen veldig i samme gata. jeg har selv kjøpt hazel å skal prøve de nå da for å se åssen de blir, men de brown ble hvertfall helt brune på meg, var fint å så naturlig ut fikk jeg høre. men som personen over meg sier er det jo vanskelig å si åssen det vil bli på andre..
Gjest diorgirly Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Jeg fikk prøve brune linser sist jeg var til optikeren, og det var iallefall ikke noe for mine blå øyne. Øynene ble ikke så brune som jeg hadde håpet, de ble ganske lys brune, og det synes jeg ikke var noe pent.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 neij er det ikke jeg heller syns er fint, jeg ville ha mørkebrune øyne å det fikk jeg som sagt at fargen brown på linser jeg kjøpte på nettet.. å jeg har blå øyner. sikker på at d ikke var hazel du prøvde diorgirly ???
Gjest diorgirly Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Han fant frem noen brune linser jeg kunne prøve, mulig det var hazel, det tenkte jeg faktisk ikke over
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 Hvis du går inn på fargedelinser.com, og kjøper de bruneste linsene de har der, så blir øynene dine garantert brune... Har selv blå øyne, og har prøvd de...
Millis Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Jeg bare lurer jeg.... Har prøvd månedslinser, endagslinser og seks måneders linser i fargede. Men jeg får liksom et slør over øynene som gjør at jeg ikke ser så bra, og da er det ubehagelig å gå med! Blir liksom litt svimmel når man ikke ser 100 prosent... Hva er deres erfaringer der?
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 Jeg bare lurer jeg.... Har prøvd månedslinser, endagslinser og seks måneders linser i fargede. Men jeg får liksom et slør over øynene som gjør at jeg ikke ser så bra, og da er det ubehagelig å gå med! Blir liksom litt svimmel når man ikke ser 100 prosent... Hva er deres erfaringer der? ← sliter med samme erfraing jeg.. utrolig irriterende, men sliter du med å få de på? eller gjør du det ofte å uten probl bare at det blir tåkete på et vis? for jeg knoter noe sinnsykt så tenkte kanskje det bare var derfor...
Millis Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 sliter med samme erfraing jeg.. utrolig irriterende, men sliter du med å få de på? eller gjør du det ofte å uten probl bare at det blir tåkete på et vis? for jeg knoter noe sinnsykt så tenkte kanskje det bare var derfor... ← Nei jeg sliter absolutt ikke med å få dem på. Jeg har brukt linser hver eneste dag i 10 år så jeg har absolutt erfaring... Men det er jo pga at fargefeltet ikke er gjennomsiktig tenker jeg.. slik at det er jo som å se gjennom et farget felt, selv om det er en gjennomsiktig runding i midten, vil jo ikke det dekke hele... Så det funker jo igrunnen bare om man har noen øl innpå...
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 hmm.. men det er jo ingen andre (eller noen.. deg bl.a) som har problemer med fargelinser.. har venninner som ser helt fint med det. det skal jo ikke være sånn!? at man ser dårlig pga farge greiene..
Gjest diorgirly Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 Ei jeg kjenner bruker grønne fargelinser, og hun sier alt virker grønt når hun har de på. Jeg merket ikke noe av dette da jeg prøvde fargede linser.
lillesky Skrevet 18. juni 2006 #15 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har blå øyne, og har brukt Focus Royal Blue, som gjør at øynene blir knallblå. Har også brukt Focus Evergreen, da får man flotte grønne øyne, og den er jeg mest fornøyd med. Har prøvd de som heter Focus Aqua, men de ga ingen farge til mine øyne. Kunne tennkt meg og prøvd brune.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå