Gjest Jente23 Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Ja, da opplevde jeg det igjen, inatt fikk jeg to orgasmer i søvne av litt våte drømmer. Er dette vanlig? Det jeg syns er så urettferdig er at jeg i våken tilstand ikke klarer å få orgasmer lett, det som må til er bra klitoris og anal stimulanse, og noen ganger g-punkt. Aldri er de like så deilig som de i søvne. Og orgasme imens kjæresten er inni meg klarer jeg ikke. Er ikke i nerheten en gang. Flere som meg her? Noe så suuurt...få ut frustrasjon her!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Tror det er vanlig ja! Det er irriterende at man kommer så mye lettere i søvne enn når man er våken! Sikkert fordi man ubevisst kobler inn en slags sperrefunksjon når man er våken. Har flere ganger våknet i dèt det har gått for meg, uten at jeg har vært nær klitoris engang. Skulle vært like enkelt når man er våken ja..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Det er jo blitt vist at orgasme er virkning av noe psykisk. Ellers hadde man heller ikke fått slikt i drømme, noen får dette også i drømme uten fysisk stimulans. Kanskje dere kan late som dere er kåtere enn dere er når dere skal ha sex, så kanskje det blir lettere å få orgasme? Tenkte da på samme måte som at å si til segselv "dette KLARER jeg" hjelper for å klare ting. -S-
Gjest StockDama Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 hjernen er den sterkerste erogene sonen vi har....som sagt over, du har kanskje en sperre når du er våken, imotsetning til når du sover.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Når jeg ikke har hatt sex over fler perioder får jeg det nesten hver natt. Tror hjernen kobler sammen behovet og finner en lur måte å gi meg orgasme på! :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå