Gjest j79 Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Skal ordne med myggnetting foran soveroms-vinduet. Hvor får jeg kjøpt myggnetting metervare?
Knurr Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Rundt Gunerius ligger det en del stoffbutikker som har veldig mye spennende. Blant annet stoff som, om det ikke er spesiallaget til formålet, kan brukes som myggnetting.
tuji Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 På Sandvika Storsenter er det både Pandurobutikk med mange stoffer, og Hansen & Dysvik. Vet du at myggnett finnes i metervare? Jeg har ikke hørt om det før, men du kan vel bruke et tett tyllstoff.
Gjest j79 Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Takk for tipsene. Ja, myggnett finnes i metervare, og jeg fikk også tips fra naboen om å sjekke maxbo og hansen og dysvik.
Hu i Svingen Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Så forresten at apoteket (apotek1) har allerginett med sånn festeting langs kanten. Kan klippes til. Selv om det er mot pollen funker det sikkert fint mot mygg også...
Nita Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte en nesten gjennomsiktig hvit gardin hos Ikea...den trengte ikke legges opp kunne bare klippes i ønsket lengde. Jeg har tatt restene av disse gardinene og brukt små hvite knappestifter for å feste disse rundt vinduene, de fungerer helt utmerket som myggnetting Endret 14. juni 2006 av Nita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå