Gå til innhold

Myggnett metervare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ordne med myggnetting foran soveroms-vinduet. Hvor får jeg kjøpt myggnetting metervare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxbo eller clas olsson?

Skrevet

Rundt Gunerius ligger det en del stoffbutikker som har veldig mye spennende. Blant annet stoff som, om det ikke er spesiallaget til formålet, kan brukes som myggnetting.

Skrevet

På Sandvika Storsenter er det både Pandurobutikk med mange stoffer, og Hansen & Dysvik. Vet du at myggnett finnes i metervare? Jeg har ikke hørt om det før, men du kan vel bruke et tett tyllstoff.

Skrevet

Takk for tipsene.

Ja, myggnett finnes i metervare, og jeg fikk også tips fra naboen om å sjekke maxbo og hansen og dysvik.

Skrevet

Så forresten at apoteket (apotek1) har allerginett med sånn festeting langs kanten. Kan klippes til. Selv om det er mot pollen funker det sikkert fint mot mygg også...

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en nesten gjennomsiktig hvit gardin hos Ikea...den trengte ikke legges opp kunne bare klippes i ønsket lengde. Jeg har tatt restene av disse gardinene og brukt små hvite knappestifter for å feste disse rundt vinduene, de fungerer helt utmerket som myggnetting :)

Endret av Nita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...