Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg har fått en Guccima Medium Horsebit Hobo i gave, også lurer jeg fælt på om den er ekte. Er det noen som vet om noe sted jeg kan sjekke opp serienr. eller andre ting jeg kan se det på?

Fulgte med dustbag, regkort ol. Men det ser det jo ut til at det gjør med alle vesker som er tilsalgs, om de er fake eller ikke....

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har fått den av ex min (som jeg er dritforbanna på) i ett forsøk på å blidgjøre meg, men det funker ikke. Og jeg vil ikke ha vesken (siden den er fra han) så jeg tenkte å selge den. hihi... Og derfor er jeg nødt til å vite om den er ekte.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Se også innom "shoes og acessories" forumet på Ebay. I tillegg kan det være verdt å ta en tur innom "the fashionspot"->handbags hvor det er masse flinke folk.

Gjest Gjest
Skrevet

Hmmm, sitter og leser og sammenlikner her. Og det ser unektelig ekte ut, får ta meg en tur til venninnne min som har den (ekte) og sjekke. Skulle ønske det var mulig å sjekke ID nr. ett eller annet sted.

Han er ikke typen til å kjøpe fake, men trodde heller ikke han var typen til å feie over besteveninnen min så.... Stoler ikke på han, så jeg må finne det ut før jeg selger den, kiipt å si den er ekte om den er fake da. Vet han var i Paris i forrige uke, så den er vel i tilfellet derifra.

Flere tips mottas med takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...