Gjest Starya Skrevet 15. desember 2002 #41 Del Skrevet 15. desember 2002 Og hvordan klarer man å sette tampongen så langt opp at den trykker mot livmorhalsen? Ja nå vet jo ikke jeg hvordan ditt underliv er skapt.. (drister meg til å hive med et "heldigvis" ), men.. Tampongen skal liksom føres helt inn i skjeden. Livmorhalsen munner ut i skjeden. Forøvrig er ikke livmorhalsen (min, da..) helt bakerst i skjeden heller, dermed trukker siden av tampongen mot livmorhalsen. Siden tuppen av tampongen da også har "passert" livmorhalsen, blir det nedre halvdel av tampongen som står for væskesamlingen.. :o Pokker så grafisk dette ble da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 15. desember 2002 #42 Del Skrevet 15. desember 2002 Det ligger jo i begrepet hva "tapping" er for noe. Men det er altså en prosedyre hvor man fører ett tynt plastrør opp i skjeden og regelrett suger ut all mensvæsken. Slik ble hele menstruasjonsperioden unnagjort på 15 minutter. Jeg antar du mente opp i livmoren, for å suge blod ut fra skjeden ville hatt like liten effekt som å bruke tampong e.l... Uansett, så ville jo en slik tapping fjernet det blodet som var der da prosedyren ble foretatt, men det ville da likevel kommet nytt blod til? Uansett ikke noe jeg kunne tenkt meg å prøve. Ever.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2002 #43 Del Skrevet 16. desember 2002 Bruker hormonspiral og har dermed ingen smerter og lite mens men et alle helvetes humør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette problemet er kjempestort for både meg selv og mine omgivelser. Har vært i kontakt med lege men han mener det er helt galt å skulle gå på "lykkepiller" eller antidepressiva for noe sånt. Jeg er stortsett kun deppa kvelden før mens men har et krigshumør ca 20 dager i mnd. Vær glad du Milla at du aldri har det slik. Kom ikke å fortell meg at jeg må respektere alle og bla bla bla. Plagene skyldes et hormon som jeg ikke husker navnet på. I USA har kvinner blitt frikjent for drap/andre lovbrudd som de har gjort i PMS-affekt. Denne sinnstilstanden er utrolig vanskelig å kontrollere. Føler ofte at jeg står på siden av meg selv og hører at jeg spyr ut "eder og galle" mot mann og barn ( eller telefonselgere og andre som irriterer ) uten å selv ville gjøre dette. Når jeg får min etterlengtede mens er jeg så snill og blid at min mann holder ut akkurat til neste runde........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mazzy Skrevet 20. desember 2002 #44 Del Skrevet 20. desember 2002 Noen ganger merker jeg ingenting, andre ganger blir jeg fryktelig lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 21. desember 2002 #45 Del Skrevet 21. desember 2002 Det verste med PMS er når andre kommenterer det, av en eller annen grunn er det alltid gutter som finner det så hysterisk morsomt... "Å, du er pre i dag, skjønner jeg". DA blir jeg varm i hodet da! Jeg er aldri særlig plaget med PMS, men en stakkars venninne har det med å bli litt svingende i humøret. Det verste med det er når guttene kommenterer det konstant, og avfeier alt som sies med at det er "bare" PMS, enten det er sant eller ikke, eller om det er rettferdig eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. desember 2002 #46 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg venter og jeg venter .......hvor lenge går det an å være pre da ??? Nå er det en god stund siden jeg startet tråden ....og har ennå ikke fått de "vanlige" symptomene på at jeg er pre ...bare den utrolige sulten som jeg tolket som at jeg var pre ..og dessuten så er det på tide at noe hender nå for jeg er langt over tiden tror jeg......irriterende å gå slik å vente :x vel vel ..når jeg nå likevel er så forsinket så håper jeg det venter til over jul *ler* ....... Ikke greit å være kvinne nei .... :-? Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. desember 2002 #47 Del Skrevet 22. desember 2002 Merker ingenting, verken før eller under mens, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå