Gå til innhold

Vanlig?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter at 22 års samliv og like lenge A4 sex tok slutt i fjor, har jeg nå funnet en kjempeflott dame som jeg liker vldig godt.

Hun har åpna en helt ny verden for meg hva sex angår.

Det begynte ganske tidlig i forholdet med analsex, senere har vi vært innom masse ting, som litt leketøy med hverandre, litt rollespill, litt latex/lakk, litt bondage og hun liker å bli piska litt på rumpa.

Alt dette har vært helt nytt for meg, men noe av det har jeg fantasert om før og ymta frampå til ex-kona om tidligere.

Da avstedkom det bare komentarer om perversiteter.

Iflg ny-dama har dette vrt hennes fantasier lenge som hun nå tør leve ut sammen med meg.

Vet ikke helt om jeg tror på det, for hun virker erfaren med tingene.

Har også overraska meg sjøl med å tenne så vannvittig på en del av det "uvanlige" hun har foreslått.

Spm til begge kjønn; er det vanlig å like så mye "rart" og er det vanlig for en "nybegynner" å tenne så på dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ut som et perfekt forhold, når tarmen på et tidlig tidspunkt inkluderes i sexlivet.

Gjest Gjest
Skrevet

Unødig sarkasme.

Har hatt A4 sex i over 20, og har ikke hatt andre på den tiden.

Lurte bare på om det er vanlig i dag.

Likeså med å bare si fra når vi kjøre bil om at nå svinger vi av her og elsker.

Vet heller ikke hva jeg skal tro.

Hun har mange forhold bak seg og bedyrer likevel om at det er første gang hun gjør noe slikt.

Gjest Gjest
Skrevet

Dæven!

Da har jeg gått glipp av mye deilig sex opp gjennom årene!!!!

Skrevet

Sånn jeg har det nå. Ikke prøvd så mange ting før jeg traff min kjære. Og vi gjør slike ting som dere. Og jeg har ikke gjort det før. Jeg foreslår og han. Vi kan snakke om fantasier og så utleve dem. Så ja det er nok normalt.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres flott ut! Samtidig litt deprimerende at jeg ikke har det sånn :)

Hehe

-S-

Gjest splæsj
Skrevet
Dæven!

Da har jeg gått glipp av mye deilig sex opp gjennom årene!!!!

Da får du ta igjen det tapte nå da, vettu. ;)

Gjest Lillemor43
Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke. Men at det er vanlig og ha litt mer spennende sex enn misjonærstillingen, se det er jeg ikke i tvil om.

Nesten ingen ting er perverst, hvis det foregår mellom voksne mennesker som begge liker det :)

Om hun har vært med om det før eller ikke spiller vel ingen rolle. I såfall deler hun jo med deg av sine erfaringer, og ettersom jeg skjønner så liker du det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...