minienthe Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 har spike fra buffy flyttet til smallville ? vil dette si at jeg faktisk må begynne å se på den serien og ?
Quirky Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHH! Har aldri sett den serien, men må vurdere det nå. Spike er det mest yummy mannemennesket jeg kan tenke meg. Og han har en sånn merkelig tiltrekkende bad-boy personlighet (karkateren Spike, ikke skuespilleren..) Og den herlige britiske (fake) aksenten..*drømme* Edit: Æsj... Han skal jo ikke spille Spike. Tenkte de kunne dratt en sånn kul crossover-greie med å trekke inn en vampyr fra en helt annen serie. Da er jo all moroa borte. Nesten. James Marsters er uansett digg, da. Nyheten i linken var jo gammel, så han har vel spilt der for lengst da? Eller ligger Norge så langt etter at episodene ikke er sendt enda? Endret 13. juni 2006 av quirky
minienthe Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2006 aner ikke når episodene blir sendt, det må vel være noen smallvillefans her som vet ?
Windy Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 aner ikke når episodene blir sendt, det må vel være noen smallvillefans her som vet ? ← De er allerede vist, sesongen er vel nesten ferdig tror jeg... Men det kommer nok i reprise utallige ganger
Champagnepiken Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Jepp, han er der, definitivt! Og søndager 17.10 er tidspunktet, selv om vel sesongen er over nå. Ikke sikker på det, dog.
minienthe Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2006 (endret) sukk... men han har jo blitt mørkhåret jo Endret 14. juni 2006 av smulemor
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Skuespilleren James Marsters er Professor Milton Fine i Smallville, ikke Spike. Hvis du vil vite episoden han er med i står det på imdb
minienthe Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2006 Skuespilleren James Marsters er Professor Milton Fine i Smallville, ikke Spike. Hvis du vil vite episoden han er med i står det på imdb ← he he, joa... skjønte vel egentlig det men regner med at flere gjenkjente han som "spike fra buffy" en på navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå