Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ahem.

Hallo. Når en gutt får må pisse, men får stå, så er det nesten umulig å pisse før den har gått ned. Derav det berømte "stå på henda for å strø".

Det jeg lurer på er om dette skjer med jenter også? Vi kan kalle det "å pisse når du er kåt/våt/hard/(sett inn passende ord her)"

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Øh. Siden jenter ikke tisser med klitoris, så er det en ikke-eksisterende problemstilling.

Men tilbake til deg: Når du har stå og må tisse, så skal du skru på vannet i vasken, og så skal du ta penis i høyre hånd, og banke den forsiktig - FORSIKTIG, så ikke vasken knuser, mot kanten på vasken. Dette bør hjelpe. For å dekke over lyden, så kan det være lurt å synge litt også. Barry White funker fint.

Skrevet

:ler:

JA!! Forsiktig med vasken gutt!! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Tjo. Eller det går jo, men jeg føler jeg må konsentrere meg for å få det til.

Skrevet
Øh. Siden jenter ikke tisser med klitoris, så er det en ikke-eksisterende problemstilling.

Jeg har faktisk lest at jenter har samme problemet f.eks etter sex eller når de er kåte jeg :-D Selv om de ikke tisser med klitoris ;) Forresten så er det jo ikke *bare* den som blir hard hos kvinner har jeg hørt...

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Ta en hopp og sprett og tjo og hei, så blodet kommer andre steder, ditt kåte svin.

Skrevet
Ta en hopp og sprett og tjo og hei, så blodet kommer andre steder, ditt kåte svin.

Hehe, nuvel, folk har misforstått tråden min. Den handler ikke om at JEG synes det er stress å pisse med stå, men OM jenter har samme initielle problem?

Gjest Gjest
Skrevet

Som sagt, på en måte.

Det er at hele underlivet svulmer opp, og jeg må koble om tankebanene om at “nå skal det ikke knulles, nå skal det tisses” som gjør at jeg må vente en liten stund.

Men er det ikke slik med menn også? At når ting går ned, så åpnes krana?

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Går an å pisse med stå, men naturlig nok litt vanskelig å treffe.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Er det derfor det er flekker i taket?

Hvorfor du har flekker i taket, aner jeg ikke. ;)

Gjest splæsj
Skrevet
Hehe, nuvel, folk har misforstått tråden min. Den handler ikke om at JEG synes det er stress å pisse med stå, men OM jenter har samme initielle problem?

Nei, men jeg synes det er vanskelig å tisse etter orgasme.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor du har flekker i taket, aner jeg ikke. ;)

Sikker på at du ikke er samboeren min? :erter:

Skrevet

Det er ganske vansklig rett etter man har hatt stå også! Eller, det er ikke vansklig å tisse, men strålen er ganske vill :forvirret:

Jeg lurer litt på de folka som liker wetsex... Hvordan skal man få til å pisse på noen når man har ståpikk???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...