Gå til innhold

Innlevelse og ønsker

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er deres oppførsel i senga?

Forteller dere partneren om deres ønsker, hva du liker, hvordan du liker det, før dere tar fatt på akten/eller under akten?

Selv hadde jeg en utrolig negativ opplevelse her for noen uker siden.

Det ble en ons med en dame, denne dama har jeg vært borti før, for en del år siden, da var vi begge litt for fulle, og det gikk for så vidt greit.

Denne gangen havnet vi i senga,edru, og jeg er nokså frigjordt innen sex, og har lett for å spør om ønsker, hva motparten liker osv... det gjorde jeg også i dette tilfellet, og svaret var som vanlig, gjør hva du vil, vet ikke, osv.... fikk ikke noe respons fra denne damen. I tillegg var denne damen ikke intressert i andre stillinger enn normalen, alså misjonæren. Denne damen har i lengre tid vist sin interesse, og jeg skulle tro at hun da i tillegg skulle vise litt innlevelse under akten, men nei. Ikke en lyd fra henne. I tillegg lå hun helt i ro og ikke beveget underlivet en millimeter. Jeg vet at hun har en del erfaring med andre menn, og jeg tenker mitt om årsaken til at forhold ikke funker for hun. For å si det litt stygt, en oppblåsbar tror jeg ville gitt samme respons som denne.

Jeg vet hun fikk orgasme, og da med et lite ååå... det var alt fra denne stilleliggende dama.

Så dette var litt av min til nå dårligste opplevelse innen sexens verden.

God alle damer ikke er sånn da....

Velger å tro det kommer en del "hakking" på mitt innlegg, da jeg er mann i på et kvinneforum, men prøv å hold dere til innleggets spørsmål.

Forøvrig har jeg nå kontakt med en 10år eldre dame, og hun er rake motsettningen og passer meg perfekt på alle måter. Så det at godt voksne damer vet hva de vil, og kan det de gjør er helt sant. Nå smiler sexlivet til meg, og jeg smiler tilbake.

:tommel:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Min oppførsel i senga er helt kjempe,jeg slapper av så jeg kan være meg selv,jeg gir ordre,napper han litt i brystvorta,vrir underlivet og lager lyder.

Han er 11 år eldre enn meg og er kjempefornøyd.

Og det er jeg også :) for han er en jækel med tunga og han har et utstyr som han vet å bruke skikkelig,veldig øm og omtenksom og har kun øynene for meg.

åhhhhhhhhhh

Skrevet

Jeg sier i fra om hva jeg liker, og sier også i fra om partneren min gjør noe jeg ikke liker. Men jeg begynner ikke å dirigere en ny partner de aller første gangene vi har sex, jeg må først føle meg trygg på han. Og jo tryggere jeg blir jo mer slipper jeg meg løs.

Skrevet
Min oppførsel i senga er helt kjempe,jeg slapper av så jeg kan være meg selv,jeg gir ordre,napper han litt i brystvorta,vrir underlivet og lager lyder.

Han er 11 år eldre enn meg og er kjempefornøyd.

Og det er jeg også :)  for han er en jækel med tunga og han har et utstyr som han vet å bruke skikkelig,veldig øm og omtenksom og har kun øynene for meg.

åhhhhhhhhhh

Hmmm....kan ikke huske å ha skrevet dette.

Hihi.

For jeg har det AKKURAT LIKT som deg. Og han er 11 år eldre enn meg. Men gud så fantastisk på alle måter.

Og jeg er ikke den som er stille av meg. Så nå snart må vi finne leilighet sammen :sur:

Gjest gjest1
Skrevet

Er det godt for meg, lager jeg lyd. Pleier alltid å bevege på meg så det ikke skal være kjedelig, og sier klart fra hva jeg vil.

Kan ikke skjønne det skal være så morsomt å ligge der som et nekrofilt bytte.

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg ligger der ikke som et slakt. Jeg beveger meg, lager lyder, sier hva jeg liker og ikke liker. Det samme gjør han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...