Gå til innhold

EUROPA - EN MND - JOBB?

Anbefalte innlegg

Gjest vibekelarsen
Skrevet

HEISANN!

Jeg kunne godt tenke meg, etter eksamener i mai, å dra til et eller annet land i europa hvor jeg kan jobbe litt, til 1 juli. Snakker spansk flytende, godt engelsk og litt tysk. Har du et forslag hvor jeg kan henvende meg?

gracias

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra til magaluf på Mallorca og finn deg en jobb på diskotek/restaurant. Vet ikke om det var sånn jobb du tenkte på, men der har du iallfall en god sjans, når du både kan kommunisere med de innfødte og alle turistene.

Fortell hva du bestemmer deg for!

Gjest vibekelarsen
Skrevet

Hola chica! Takk for tipset, kunne godt tenke meg en slik jobb for en kort periode. Men er det mulig å ordne det før en kommer ned dit? Er det enkelt å skaffe seg en jobb? Er det mange turister der i mai - juni? Jeg husker det var en side som het www.workandtravel.com før, der du kunne velge på hvert land i hele europa, men den ser ikke ut til å finnes lenger..? Er det noen som kjenner til denne siden?

Takk så mye!!!!!!!

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv, men regner med det er vanskelig å få jobb før man drar nedover. Det jeg ville gjort hvis jeg skulle gjort noe sånt var å ta en hopp-på-tur og prøvd en uke å få jobb. Hadde det gått bra ville jeg utsatt hjemreisen, hadde det gått dårlig ville jeg dratt hjem etter ei/to uker. Har noen venner som prøvde, og de fikk jeg jobb fort.

Får du jobb på restaurant er det ofte med leilighet og mat. Du tjener ikke så mye, men så lenge du har mat og en plass å bo trenger du ikke så mye penger. regner med du ikke tar en sånn jobb for å bli rik...

Gjest vibekelarsen
Skrevet

takk for tipsene, jeg har sjekket med atlantis, men da må en minst være tre mnd for å få en jobb med lønn, de har mye frivillig arbeid, men det koster også flesk!!!!! Tror jeg satser på en hopp - på - tur da og ser hvordan det ligger an!

GOD JUL! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...