Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente21
Skrevet

jeg møtte verdens herligste gutt for ikke så lenge siden.

vi møttes og alt sa klikk. nesten kjærlighet ved første blikk.

vi hadde het sex hele natten. han strøyk på meg og fortalte meg hvor vakker jeg var.

på morgenkvisten etter nok et elskov fortalte han meg i forbifarten at han skal flytte til utlandet.

shit au tenkte jeg.

men så sendte han meg sms og spurte om vi skulle møtes igjen. det gjorde jeg og vi hadde sex enda en gang.

da fikk jeg vite at han skal flytte for å studere i flere år.

neste gang vi snakket møtte jeg han men vi elsket ikke da.

var jeg veldig dum som innledet et "forhold" til han?

asså han vil møte meg masse før han drar da. betyr kanskje litt`?

åh jeg angrer meg. hva gjør jeg nååååå???

han sa at vi kunne leke og ha det moro. men det var det. jeg sa meg enig men er forelsket.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke gi noe godt svar på spørsmålet ditt.

Bare lurer på om vi har truffet samme mann :ler:

Gjest StockDama
Skrevet

he wants sex0rz before he leaves.

jeg har en liten følelse av at han kanskje bare bruker deg, men ey, om dere begge trives med det, er det vel en ærlig sak det.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjipt for deg at du har blitt forelsket, for han har jo til og med sagt klart og tydelig at han bare er ute etter å ha det gøy før han drar til utlandet. Hadde du ikke falt for ham, så hadde rådet mitt vært å ha det moro mens dere kan, og gå videre når han drar.

Sånn som det er nå, så synes jeg nok at du skal gå i deg selv og finne ut av hvor ekte disse følelsene er, for vi vet vel alle hvordan det er å være forelska i en du ikke kjenner så godt - det er ikke alltid man skjønner hva man tenkte på når forelskelsen går over ;)

Gjest Gjest
Skrevet
jeg møtte verdens herligste gutt for ikke så lenge siden.

vi møttes og alt sa klikk. nesten kjærlighet ved første blikk.

vi hadde het sex hele natten. han strøyk på meg og fortalte meg hvor vakker jeg var.

på morgenkvisten etter nok et elskov fortalte han meg i forbifarten at han skal flytte til utlandet.

shit au tenkte jeg.

men så sendte han meg sms og spurte om vi skulle møtes igjen. det gjorde jeg og vi hadde sex enda en gang.

da fikk jeg vite at han skal flytte for å studere i flere år.

neste gang vi snakket møtte jeg han men vi elsket ikke da.

var jeg veldig dum som innledet et "forhold" til han?

asså han vil møte meg masse før han drar da. betyr kanskje litt`?

åh jeg angrer meg. hva gjør jeg nååååå???

han sa at vi kunne leke og ha det moro. men det var det. jeg sa meg enig men er forelsket.

Skjønner ikke helt problemet...?? Er det ikke deilig å ha god sex da? Partneren trenger vel ikke være en ekteskapskandidat for det?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg hadde vært litt forsiktig her. Virker som du er iferd med å falle pladask, mens han vil kose seg litt før han reiser. Kanskje greit å ikke oppmuntre disse følelsene, så du slipper kjærlighetssorg når han flytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...